Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 July 2020

Yang Bodoh Kekal Di Bodohkan

Bhai/DeeDee semua...

Di Chini ....Yang bertanding dan menang adalah UMNO... yang giler berkempeng dan meraih undi adalah PAS ... tak kelakar ker.... Hahaha

Kesian betul lah... agaknya itulah yang dikatakan "King Maker" .... hahaha



6 comments:

  1. Kemenangan di Chini tak membawa sebarang perubahan kepada orang Melayu. Jika mereka tidak berusaha keras, mereka akan terus berharap kepada bantuan kerajaan untuk menampung kehidupan. ustaz dan Lebai PAS yang berkempen akan pulang ke tempat masing-masing. ADUN baru akan mula menerima elaun itu ini yang diperuntukkan. Pengundi Chini akan kembali berkumpul di kedai kopi selepas PKP dilonggarkan. Mereka akan terus membicarakan tentang masa depan prang Melayu dan ancaman yang akan ditimpakan ke atas orang-orang Melayu oleh China DAP.

    Jika penduduk Chini beruntung, ADUN baru mereka akan menjengok kawasan sekali sekala agar pengundi mengingati beliau menjelang PRU 15 nanti, di mana lagu dan irama yang sama akan dimainkan.

    ReplyDelete
  2. memnag ada manusia boddo (kerna sesuatu sanggup jadi boddo)
    tak kira dalam urusan apa pun
    kalau tak Allah tak kata la macam tu

    Sesungguhnya Kami telah mengemukakan amanat kepada langit, bumi dan gunung-gunung, maka semuanya enggan untuk memikul amanat itu dan mereka khawatir akan mengkhianatinya, dan dipikullah amanat itu oleh manusia. Sesungguhnya manusia itu amat zalim dan amat bodoh,

    amat zalim dan amat bodoh

    Al Masih putra Maryam hanyalah seorang Rasul yang sesungguhnya telah berlalu sebelumnya beberapa rasul, dan ibunya seorang yang sangat benar, kedua-duanya biasa memakan makanan.

    Allah jadikan setiap kita dilahirkan melalui saluran kincing dekat saluran tahi
    untuk bagi kita sedar hinanya kejadian kita
    jangan sombong macam iblis

    mana bisa manusia yang dilahirkan melalui saluran kincing
    bolih jadi anak tuhan n tuhan

    Katakanlah: "Dia-lah Allah, Yang Maha Esa,
    Allah adalah Tuhan yang bergantung kepada-Nya segala sesuatu.
    Dia tiada beranak dan tiada pula diperanakkan,
    dan tidak ada seorang pun yang setara dengan Dia".

    Katakanlah: "Tidak sama yang buruk dengan yang baik, meskipun banyaknya yang buruk itu menarik hatimu, maka bertakwalah kepada Allah hai orang-orang berakal, agar kamu mendapat keberuntungan."

    ReplyDelete
  3. mcm ayat george carlin jer nihh,, lama dah dulu dia dah kasi tau, seblom dia mati, (sila gogle utk research), biasala melayu,, kihkihkih,,

    ReplyDelete
  4. Dari Laman Refomasi dan blog budin

    Monday, July 6, 2020
    KINI TERSERAH KEPADA MAHATHIR MAHU MENJATUHKAN MUHYIDDIN ATAU TIDAK


    Berkaitan usaha mengembalikan semula mandat rakyat, Majlis Presiden PH yang bermesyuarat hari ini secara umumnya membuat keputusan seperti berikut:-
    1. Komited dengan pendirian asal yang menamakan Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri.
    2. Semua usaha ke arah pengembalian mandat rakyat perlu dijalankan dan memerlukan sokongan semua pihak.
    3. Memberi mandat kepada Anwar meneruskan perbincangan dengan semua pihak, termasuk Shafie Apdal bagi menyempurnakan pengembalian mandat tersebut... bla bla boleh bla blah lah blah blah trus bla bla...!!

    Dah sindir sindir orang tua tu dari jauh lepas tu bole plak terpulang kat orang tua tu nak jatuh TSMY atau tak..


    hookkkalohhh...!!! guano pulak jadi lagu tu weeeiii..!! bengong..!!

    Yang bodo kekal dibodohkan...!!

    ReplyDelete
  5. Dulu gunakan Singapura Celaka News Straits Times WSJ sekarang dalang yang sama gunakan AlJazeera

    Sengaja saya tak komen pasal Al Jazeera supaya rakyat Malaysia boleh nilai sendiri apa hubungan mereka dengan PH – Najib.

    Gunakan Sarawak Report dah tak laku lagi

    Sengaja saya tak komen tentang laporan program 101 East Al-Jazeera yang memfitnah dan memburukkan negara berhubung pendatang tanpa izin dua hari dahulu.

    Supaya Rakyat Malaysia boleh tengok dan nilai sendiri bahawa program ini banyak mengikut naratif orang PH serta NGO-NGO pro-PH. Dah bertahun-tahun, saya merupakan orang yang menerima kesan paling teruk dari program ini.

    Misalnya laporan mereka tahun 2015 untuk kes Altantuya di mana mereka dah lama cop saya sebagai pembunuh pada masa geng PM4 sedang memainkan isu ini.
    Dan juga pada wawancara tahun 2018 mereka apabila wartawan berkali-kali ingkar janji untuk tidak bertanya tentang kes 1MDB kerana kes baru masuk mahkamah masa itu dan saya dinasihatkan untuk tidak komen.

    Tetapi mereka tetap tanya juga walaupun dah berjanji sebelum wawancara bermula untuk tidak tanya. Namun setelah wawancara bermula, saya ada juga jawab sedikit. Tetapi selepas saya jawab, dia tanya benda yang sama sekali lagi pulak!

    Mana tak bengang masa itu? Dan tahun 2019 lepas juga apabila 101 East gunakan wawancara Deepak untuk banyak memfitnah saya dengan pelbagai tuduhan liar.

    Selepas itu, Deepak kalah dalam mahkamah pada awal tahun ini dengan alasan hakim bahawa Deepak tidak ada sebarang bukti dan dia diarahkan untuk membayar kos kepada kita pulak.

    Dalang yang dulu melalui Singapura Celaka Pusat Fitnah Malaysia NST WSJ dan terkini Al Jazeera dan dalang adalah masih orang yang sama.

    Modus Operasi Dalang celaka ini masih sama iaitu "FITNAH JIJIK"

    ReplyDelete
  6. ESOK PADA RAKYAT SINGAPURA, MELAYU SINGAPURA ESOK PRU SINGAPURA PASTIKAN PARTI PAP LINGKUP ATAU KURANGKAN MAJORITY 2/3.
    CELAKALAH PAP PARTI MILIK KELUARGA LEE KWAN YEW DI SINGAPURA

    Lee Hsien Yang, adik kepada Perdana Menteri Singapura dan ahli parti pembangkang Parti Kemajuan Singapura berjumpa pengundi dalam kempen hari ini.

    Rakyat Malaysia kena faham Singapura adalah pusat fitnah Malaysia di Asia Tenggara.

    Badan penyelia bursa S'pura sedang menyiasat syarikat berkaitan Mirzan Mahathir : Apa kaitan kes ini dengan Malaysia PH dn DAP..!?

    Ia sangat mudah difahami dan dianalisa kenapa Singapura bongkar kes ini sekarang..
    Sebab politik Malaysia tidak stabil dan jarum halus adu domba Singapura melalui DAP kian mengancam di Malaysia

    Singapura abang pada parti DAP masih mahu campur tangan hal hal di Malaysia. Melalui DAP jarum halus Singapura tetap mahu campurtangan hal ehwal di Malaysia.

    10 parti pembangkang memanfaatkan semua platform yang dibenarkan dalam situasi pandemik COVID-19 untuk kempen masing-masing, sebelum hari mengundi pada Pilihan Raya Umum Jumaat ini.

    Dalam kes anak Tun kerajaan Singapura sengaja mengeluarkan isu syarikat anak Mahathir supaya Tun tunduk dengan kemahuan politik DAP supaya bergabung dengan Anwar untuk jatuhkan PN.

    Chin Tong dari DAP dapat didikan dan dana dari kerajaan Singapura.

    Ini rekayasa game dari Singapura nak fitnah dan adu dombakan puak PH vs PN di Malaysia..!

    Perancangan DAP gunakan abang besarnya di Singapura untuk membantu rancangan DAP sambil membatu apikan dan mengucar kacirkan politik di negara ini...

    Dalam masa yang sama di Malaysia Skandal Forex dimainkan oleh Anwar sambil memalitkan nama Najib.Anwar Sambut Baik Gesaan Najib skandal forex dibuka semula.

    Fitnah dajjal Singapura Celaka..!! DAP dan Brother dalam mencaturkan politik di Malaysia perlu dihentikan.

    Sementara Parti Tindakan Rakyat (PAP) di pimpin oleh abangnya sebagai Perdana Menteri Singapura berhempas pulas memastikan waris pengasas Parti PAP Lee Kwan Yew menang PRU kali ini.

    Suka atau tak aku kena tulis dan sebarkan Celakalah Singapura..!! Semoga Parti PAP berkubur di Singapura kali ini.

    Pada rakyat Singapura selamatkan Singapura dari kerajaan super kroni nepotisme dan super kiasu ini.

    Kesemua GLC dan anak syarikat milik kerajaan Singapura dikuasai oleh saudara mara kroni Lee Kwan Yew rakyat marhaen Singapura hanya jadi hamba dan berkerja untuk keluarga Lee Kwan Yew.

    Celakalah Parti PAP dan hancurlah kerajaan fitnah Lee Kwan Yew kali ini.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1