Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 August 2020

Macam Celaka Double Standard

Bhai/DeeDee semua...

Kita semua tahu yang PDRM memang double standard... itu dah pasti... benda bukan baru.. dah lama macam ni.... Kini petugas penguatkuasa KKM pun dah jadi double standard gak.. adoilah...

Payah aaa macam ni... 


7 comments:

  1. HENDAK TIDUR TIDUR LAH MATA
    ESOK JANGAN PULA LAYU LAYUAN
    NAK SONGKIT SONGKIT SEMUANYA
    BIOR TOKONG RASA TAK KERUAN


    KIKIKIKIKI...


    BIOR WALAUN RASE TAK KERUAN
    NAK SONGKIT SONGKIT SEMUANYA
    BIO BERPINAU MATA LIM ENG GUAN
    APAK ANAK MENANTU MENCIPAN ROYAN NYA

    KIKIKIKI..


    NAK PM KE 9 ATAU LIWAT KE TIGA KASI JALAN
    KESIAN BANG NON KENA MAIN KIRI KANAN DEPAN BELAKANG
    SAPA LAH SI BACOL JADI KAN BANG NON TAK KERUAN
    OTAI REFORMASI MOH LER SUMA GULING ATAS JALAN
    KAMI TUMPANG TEPOK JER POP CON SUPERING SUDA TERHIDANG


    KIKIKI.. Celako celako celako


    teringat sumpah seranah aruah tok guru

    ReplyDelete
  2. kalau kat dunya nampak macam cilako
    kat akhirat nanti nampak macam apa la pulak

    Dan diletakkanlah kitab, lalu kamu akan melihat orang-orang yang bersalah ketakutan terhadap apa yang (tertulis) di dalamnya, dan mereka berkata: Aduhai celaka kami, kitab apakah ini yang tidak meninggalkan yang kecil dan tidak (pula) yang besar, melainkan ia mencatat semuanya; dan mereka dapati apa yang telah mereka kerjakan ada (tertulis).
    Dan Tuhanmu tidak menganiaya seorang jua pun

    ya manusia ynag mendzolimi diri sendiri

    Dan di antara orang-orang yang Kami ciptakan ada umat yang memberi petunjuk dengan hak, dan dengan yang hak itu (pula) mereka menjalankan keadilan.

    tak ramai ynag berani tegak keadilan kerna Allah

    ReplyDelete
  3. Kenapa takut sgt dsai naik jd pm? Knp Atok takut sangat? Sampai jd gila babi.... Terpaksa belit sana belit sini. Knp warlord2 umno takut? Knp hadi takut? Knp deep state takut? Yg terang2 korup depa tak takut pula. Siap disediakan laluan mudah. Rakyat sampai bila nak ikut rentak mainan kaki2 korup ni. Bangkit lawan dan tumbangkan depa. Bermula dgn Atok...

    ReplyDelete
  4. yer kami lawan pluralisma murtad, syiah kafir COMANGO gereja dan liberalisma agama... bab ni kami lawan walaupun tulisan bonyi kasar, sentap dll... guna bahsa lunak mcm dah tak jalan dah...


    maaf la yerrr


    kikikki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moga pluralisma kekal subur di bumi Malaysia dan masyarakat terus liberal agar dapat berfikir dengan bebas tanpa kongkongan budaya jakun arab kerana ini bumi Malysia bukan budaya perang arab yang cuba diterap di bumi Malaysia bertuah ini

      Delete
  5. Pemandu lori yang berulang-alik menghantar sayur ke Singapura pun tidak perlu kuarantin diri, kata Tuan Ibrahim Tuan Man sebagai hujahnya mempertahankan Menteri Perusahaan Perladangan dan Komoditi, Dr Khairuddin Aman Razali.

    Timbalan Presiden PAS itu berkata, apa yang paling penting, meskipun Khairuddin tidak melakukan kuarantin wajib selama 14 hari selepas pulang dari Turki, namun dia bebas daripada Covid-19 dan tidak menyebarkan wabak berkenaan.

    “Tiap-tiap hari lori bawa sayur masuk Singapura, kena kuarantin ke tak?


    kikikiki.. deyyy tambiii cari isu membontot ka, pluralis murtad ka, SD 1 SD 2 ka, cari sapa si bacol bodoh bangang yang suh buat SD main bontot ka ,salahguna kuasa Cina Taikun ka baru ada kuat skett hantamm...

    ReplyDelete
  6. watch kissanime online and english subbed. Watch the best kiss anime from the comfort of your living room. kissanime is free and legal.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1