Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 August 2020

Walaun Dan Kebangangan Mana Boleh Berpisah ...

Bhai/DeeDee semua...

Dulu orang dah bagitau... dah citer cukup-cukup... dah bagi penerangan detail pasai Tabung Haji (TH) .... macam mana proses yang diambil untuk betulkan TH balik... setelah TH di"faraid"kan secara bangsat oleh orang-orang politik dan berkepentingan...

Malah ... siap ader yang didakwa... 

Dan selepas dibersihkan... maka berlakulah segala proses untuk mengurangkan dan menstabilkan pendapatan dan aset-aset TH yang dibuat secara telus...

Tapi yer la... Walaun dan Macai dengan Kebangangan mana boleh berpisah... siap kata jual TH kepada Cina la... Jual Hotel kepada Cina la.... yang diracun oleh Asyraf Wajdi Dasuki dan beberapa ekor walaun berlevel pimpinan atasan...

Siap berkeras suruh adakan RCI la bagai.... bodoh betul... Tambah pulak si Ostad Alam Kubur (Dasuki Abd Rani) yang bising pasai TH walhal tatau sepatah haram.... hahahaha

La nih...

Bodoh dan Bangang tue memang kekal trademark Walaun terutama Ostad dan Lobai.... Hahahaha


9 comments:

  1. Pendirian Pas bergantung kpd siapa sekutunya. Lain sekutu lain auta(alasan) dia. Aku tak percaya lagi cakap Pas ni. Dia belajar belit drp Tun M kot

    ReplyDelete
  2. ramai yang tak bangang tapi vuat macam bangang
    janji pwerut kenyang
    tak kira sapa pun lobai nektai sama saja
    bila ada kuasa lain bcara tak da kuasa nak kuasa
    siang mal;am keriau macam ornag kena rasuk

    belum ada kepimpinan ynag benar ikut kehendak Allah
    hnya cakap saja amal jauh sekali

    Katakanlah: "Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam,

    berapa lama lagi mau tipu

    ada orang isap bape tak kita tempat
    ketagih snagat kut tak rasa malu
    rumput pun ada jenis semalu

    pemimppin ynag tak boleh dijadikan ikutan
    hati tak tenang ingat Allah bnayak banyak bukan membazir

    Apabila telah ditunaikan sembahyang, maka bertebaranlah kamu di muka bumi; dan carilah karunia Allah
    dan ingatlah Allah banyak-banyak supaya kamu beruntung.

    ReplyDelete
  3. Ustat2 anjing lidah bercabang. Penipu. Ruu355 entah mana. Rci TH pun dah tak menyalak. Pulangkan balik duit aku derma bg peguam lawan kes srwk report woi. Last2 bayar luar mahkamah pihak lwn suruh tutup mulut. Bangkai punya ustat.
    Betapa banyak kerosakan islam dibuat oleh puak2 ni berketuakan keldai. Brp ramai laki bini bercerai, dua imam, adik beradik berpecah kerana amanat sial.

    ReplyDelete
  4. GILER SUNGGUH PENANGAN SUMPAH LAKNAT
    BARU SEMINGGU LAFAZ TOKONG KENA HAMBAT
    MINGGU NI GAK SABAH TAK JADI PRN HANATT..!!
    LEPAS NI RCI FOREX ATOK PULA MENDAPAT


    KIKIKIKIKI...


    JANGAN MEMAIN DNG SUMPAH LAKNAT
    ORANG DIZALIMI SUMPAH TIADA HIJAB
    BARU SEMINGGU MEMACAM BALA PH DAPAT
    TEPOKK POP CORN SUPE RING KITA HADAP


    KIKIKI.. APA LAGI BALA NAK SMPI YERR..

    ORANG NAK MAKAN SUPER RING DEPA PUN NAK IKUT
    TAK SEMENA SAJA LEPAS LAFAZ SUMPAH KES SANGKUT
    BAHANA SUMPAH FITNAH DEPA BUAT PERANGAI BADUT
    PADAN MUKO WALAUN UNTA INI KALI KES SUMA KASI KAUT

    2 JOTA WANG IKAT JAMIN TOKONG KENA
    ANAK BINI APAK MEROYAN MACAM SETAN
    LEPAS NI RCI FOREX KASI KEDEPAN YER
    KIKI SUMPAH LAKNAT MAKIN MENGILA MENCIPAN


    ATOK GET READY RCI FOREX BUKAK DAN SAMBUNG BALIK...


    kikikikiki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul mmg giler. Lepas sumpah laknat esok naik lagi court kes. Bini pun sekali diangkut.
      Berkawan la najib escobar dgn lge.
      Lepas ni wak jahid pulak, ku nan azez keling.

      Yg penting umno perlukan pimpinan muda yg baru spt saranan kj.
      Hidup umno!

      Delete
    2. Najib botak chin sumpah dgn nama Allah sebab tak tau duit masuk, tak mtk rasuah.

      Nak tipu allah tak jadi esok nya buat live bgtu duit tu semua dia belanjakan utk anak yatim belanja parti.

      Kahkahkah. Allah pun dia cuba kelentong

      Delete
  5. Israel tak perlu bersusah payah nak lawan arab jika musuh seperti yg jaga bahan letupan di beirut! Dia boleh menjahanamkan negaranya sendiri tanpa serangan daripada musuh. Begitulah juga malaun yg memerintah malaysia skrg. Mrk sendiri boleh menjahanamkan negara tanpa serangan dari luar!!! Cukup dgn korupsi dan incompetency mrk(contoh, bgmn kena tipu dgn najib dan Goldman Sach)

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1