Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 August 2020

Guna Lambang Ini Je Lah Di Kelantan Dan Terengganu

Bhai/DeeDee semua...

Ini sebenarnya satu cadangan yang amat baik untuk PAS dan UMNO di Kelantan dan Terengganu... Sebab parti lain tak kuat di kedua-dua negeri ni... Jadi amatlah baik kalu gunakan lambang logo ni semasa PRU15 nanti di Kelantan dan Terengganu.

Hahahaha



6 comments:

  1. Minta maaf nak cakap. Mat sabu la ni dah hilang kredibiliti, sejak berkawan dgn Atok. Kesian. Dia tak nampak bgmn Atok pergunakan dia demi agenda peribadi Atok. Dia ingat Atok benar2 sukankan dia. OMG, pl wake up abg mat oi..... Anak emas Atok tetap azmin sikitol.

    ReplyDelete
  2. Bossku berkempen di Slim Atok pun berkempen juga di Slim majority makin tinggi... kikiki malas nak komen panjang laah kempen Bossku vs Atok kat Slim... kikikiki... kang tolis lelebih rasa takbur dan riak plak.. kikikiki..

    ReplyDelete
  3. Dulu aku sokong geng Amanah melawan Pas hadi kerana mrk dianiayai. Skrg geng Amanah dah termakan jerat Atok sampai mata dah jadi kelabu. Jerat Atok ialah melantik ramai orang Amanah dalam kabinet utk memecah belahkan PH. Lepas tu dia pi con kepala Amanah mat sabu yg terhutang budi dan terus jemput Atok makan kari kepala ikan ha ha ha. Jerat sudah terkena!!! Majoriti penyokong PH tak kira bangsa dah nampak pengkhianatan Atok serta mainan politik kotor dia. Dan azmin tetap 'anak' kesayangan Atok. Tapi Amanah tetap dok jadi barua Atok. Skrg tengok hasilnya di Slim.... Sekali lagi Atok kena belasah kaw kaw mcm di tanjong piai. Slim majoriti melayu dan tanjong piai majoriti cina. Dua2 kawasan belasah Atok cukup2. Nak tunggu kawasan majoriti india sivagangga pula kot ha ha ha. Amanah tak sedar lagi kah? SEMUA orang dah REJECT Atok. Dah sampai masa Amanah dan berapa kerat DAP tendang keluar Atok, regroup PH, perkasakan PH dan berjuang semula tanpa pengkhianat spt Atok, semburit sikitol dan semua pengikut2 mrk. Atok is the PAST! Klu Amanah dok tenggek bersama Atok juga, pru 15 nanti Amanah akan jadi sejarah tinggal abu...

    ReplyDelete
  4. pkmb duk tengah sihir orang sokong depa
    bila dah kuat pas tak ikut cakap
    akan ditendang macam jaman dulu

    Kehidupan dunia dijadikan indah dalam pandangan orang-orang kafir, dan mereka memandang hina orang-orang yang beriman.
    Padahal orang-orang yang bertakwa itu lebih mulia daripada mereka di hari kiamat. Dan Allah memberi rezeki kepada orang-orang yang dikehendaki-Nya tanpa batas.

    ReplyDelete
  5. Apa kaitan dengan mat sabu lak? lari tajuk biol

    ReplyDelete
  6. memang sesuai dengan nama parti ph, parti hasatdengki, bak kata orang negeri sembilan, ' apo nak dikato '

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1