Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 September 2020

Dear GOD

Dear #GOD, please take away all #bullshit, #rasist, #corroupt #politician and #religionrider away from us. Please let us have a very good life here on earth.

Amen

from me (the otter)



5 comments:

  1. Dear Otter, God will not help you until you help yourself.

    ReplyDelete
  2. Ammeen....... Semoga Allah SWT balas perbuatan khianat, penunggang bangsa dan agama dari negara yg aman dan damai ini. Allah SWT jadikan manusia tu berbilang bangsa dan agama utk kesejahteraan, hanya Allah SWT yg tahu hikmah dari ciptaanNya. Wallahualam.......

    Abuamir

    ReplyDelete
  3. Masalah kita sekarang demokrasi telah dibunuh oleh pemecah pemecah amanah iaitu pelacur pelacur politik yang menggadaikan undi undi kita kepada mereka setelah mereka menang, mereka boleh melompat lompat melacurkan diri mereka kepada parti mana yang boleh mengisi tembolok mereka dengan hasil haram di atas mukabumi Allah

    Tunggulah pelacur pelacur politik ini azab seksa yang amat pedih dari Maha Pencipta

    ReplyDelete
  4. آَمِيّـٍـِـنْ ... آَمِيّـٍـِـنْ يَآرَبْ آلٌعَآلَمِِيِن

    ReplyDelete
  5. very good life here on earth. ikut pala otak manusia
    ikut kehendak Allah tuan punya alam ni
    lain dari tu semua cilaka

    Sesungguhnya Allah, Tuhanku dan Tuhanmu, karena itu sembahlah Dia. Inilah jalan yang lurus".

    Apakah kamu tiada mengetahui, bahwa kepada Allah bersujud apa yang ada di langit, di bumi, matahari, bulan, bintang, gunung, pohon-pohonan, binatang-binatang yang melata dan sebagian besar daripada manusia?

    Dan banyak di antara manusia yang telah ditetapkan azab atasnya.
    Dan barang siapa yang dihinakan Allah maka tidak seorang pun yang memuliakannya. Sesungguhnya Allah berbuat apa yang Dia kehendaki.

    semua makhluk sujud pada Allah tapi ada manusia ynag ingkar

    Orang-orang (Yahudi dan Nasrani) yang telah Kami beri Al Kitab (Taurat dan Injil) mengenal Muhammad seperti mereka mengenal anak-anaknya sendiri. Dan sesungguhnya sebahagian di antara mereka menyembunyikan kebenaran, padahal mereka mengetahui.

    Hai Ahli Kitab, sesungguhnya telah datang kepadamu Rasul Kami, menjelaskan kepadamu banyak dari isi Al Kitab yang kamu sembunyikan, dan banyak (pula yang) dibiarkannya.
    Sesungguhnya telah datang kepadamu cahaya dari Allah, dan kitab yang menerangkan.

    cilaka lah puak ynag sembunyi kebenaran

    Dan orang-orang yang kafir maka kecelakaanlah bagi mereka dan Allah menghapus amal-amal mereka.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1