Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 August 2020

Perdana Menteri Paling Lemah Dalam Sejarah

Bhai/DeeDee semua...

Sesuatu yang agak menyedihkan tapi masih lawak adalah bilamana Perdana Menteri yang sedia ada iaitu Muhyiddin Yassin adalah dilihat Perdana Menteri paling lemah dalam sejarah Malaysia...

Bukan setakat pembangkang tak respek dengan dia, malah sesama yang bersekongkol dengannya juga tidak respek dengannya... Hahaha... siap boleh warning-warning lagie... Hahaha ... Memalukan sungguh la...

Itulah bilamana kedudukan yang didapati bukan secara yang syari'e maka dapatlah habuannya... Hahahaha...

Hadan Huker la jawabnyer.... Hahaha....


4 comments:

  1. UMNO pun naik tocang jugak. Kalau gitu betul jugak la congakan Tun M, bahaw mereka ni tak rasa bersalah langsung, menyalahguna harta negara.....
    Pada TSMY, teruskan memerintah, kerjasama hanya dengan pemimpin2 UMNO yang kurang terpalit. Yang perut buncit, tua2 (ramai) jangan beri peluang langsung.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang muda pun sama dna. Tunggu jadi tua dan buncit. Samun tetap samun

      Delete
  2. pkmb takut nak keluar pn nanti hilang kuasa
    hnaya axah axah
    masing masing nak kuasa
    maka pakat bergabung sambe bersabung
    kalau pkmb kuat dah lama dah kena tendang pati yang
    kecik kecik

    dulu pas pun kena tendang dari pkmb
    semua tipu saja
    pejuang konon tapi nampak macam petualang

    ReplyDelete
  3. Tak ada sekoq pejuang pun dalam gabungan penyamun. Penyangak dan kaki songlap ada la. Atok pun sama....pejuang taik kucing

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1