Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 March 2023

Makin Sombong?

Bhai/DeeDee semua...

Satu ja gua nak peringatkan kepada Kerajaan Perpaduan pimpinan Anwar Ibrahim....

Tak payah nak sombong sangat... Pegang kuasa pon atas ehsan musuh ketat (UMNO/BN) takkan boleh pergi kemana pun... Tambah lagi dilihat perlecehkan kuasa dan sokongan MUDA ..... Tak jauh la jangkahayat... Pasti akan kena kencing dengan musuh (UMNO/BN) nanti... tunggu masa jer la...

Benda boleh berpakat... benda boleh berbincang... benda boleh bekerjasama baik-baik... Tapi dijadikan payah akibat sombong...

Bila tergolek tertumuih nanti jangan salahkan orang lain... salahkan diri sendiri aaa yer... Hahaha

Perangai Sombong Akan Membawa Bencana


5 comments:

  1. Kene sedar.

    Ada 3 kumpulan penyamun.

    1. Penyakau yg dah tak de keje sbb ditolak rakyat.

    2. Penyakau terkezut kalah teruk dan selamat(sementara) akibat nasihat Agong buat perpaduan.

    3.Penyakau zaman bn dlu tapi berselinap bersama kumpulan kunun perjuang Islam dan suci.

    Ketiga2 penyakau ni dr bn juga.

    Penyakau no.3 penyakau senyap PALING BAHAYA dan DSAI kena serang dlu.

    Sbb orang muda dan seluruh dunia pun suka ISLAM sekarang. Tapi Islam yg dibawa penyakau no.3 dan parti Islam adalah Islam memundurkan dan rosak nama ISLAM itu sendiri. Kafir menjauhkan diri dari Islam.

    Klau serang penyakau no. 2. Penyakau no.3 selamat(selindung bawah Islam) dan boleh menang pru nanti.


    Penyakau no. 1 dah mula dihighlight libat Tun dan Tan Sri katanya. Tunggu masa.

    Penyakau no. 2 tunggu giliran. Kes pun masih berjalan.

    Semua penyakau akan didakwa klau cukup bukti. Dan klau pun terselamat (tak cukup bukti) dah tak boleh rasuah dalam KERAJAAN MADANI ini.

    ReplyDelete
  2. Syed sadik masih membontoti atok. Abih camana tu? Tak pernah dengor syed sentuh kepincangan atok tahap mega dunia. Tak kan kerana semangkuk sup sampai terhutang budi dgn atok sampai buta kepincangan yg dilakukan atok.

    ReplyDelete
  3. suruh MUDA belajar menghormati orang lain dulu....admin jangan jadi melayu mudah lupa....buat2 lupa apa yg MUDA pernah lakukan kat PH dulu-dulu....kihkihkikih...

    ReplyDelete
  4. Pas akan gagal bersama TGHH

    ReplyDelete
  5. Yang paling x guna ialah orang sekeling TGHH

    Yang tipu beliau.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1