Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 April 2010

Bachok .. Bachok .. Dimana Kau Bachok..

Hahahaha.... teringat gua ngan cerita Toyol lakonan Sidek Husin satu masa dulu... masa toyol tue cari Bachok.... dier sebut... "Bachok.. Bachok.. Dimana Kau Bachok" .... hahaha... yer la Bachok tue kan ker tuan kepada toyol... hahaha...

Sebenarnya dah lama gua pendamkan nak tulis pasai Bachok... member-member bagitau gua supaya jangan tulis... hahaha... tapi biasa la gua... mana boleh lihat ulat bulu naik atas mata... hahaha...

Geram betul gua ngan Bachok nih... yer la... makin hari makin berani dier serlahkan diri dier nih... nampak dah tembelang si Bachok nih... gua dah lama tau yang dier nieh mole.. ataupon "POKKA" @ Sesumpah yang boleh bertukar warna biler-biler masa jer..

Dier kalu nak lead the team kuar dari PAS .. teruskan la kerja tue.. agenda dier gua dah tau lama dah.. ader member bagitau.. mola-mola gua ingat member gua buat lawak.. tapi biler gua buat inspection... pergh.. kantoi depan mata agenda Bachok nih... Gua tak rasa Fadhil Noor buat silap masa pilih mangkuk si Bachok nie jadi future successor dier... tapi yang pasti Fadhil Noor buat camnie sebenarnya untuk perangkap ... perangkap aper... hahaha

Fadhil Noor buat nih sebab nak perangkap mana-mana mole atau pokka yang ader dalam PAS supaya menyerlahkan diri mereka dengan senang dan mudah... dengan cara tue .. senang la nanti Ahli PAS nak buat pilihan... nak pilih mole atau nak pilih yang bukan mole...

Nak pilih berudu atau nak pilih ikan linang... hahaha... camtue la idea Fadhil Noor buat camnie.... hahaha ... supaya senang kita nak detect berudu... hahaha.. kalu dah jadi katak susah nanti... hehehe.. Pasai tue la gak Hassan Ali diterima masuk dalam PAS oleh Fadhil Noor... hehehe...

Apa-apa pon... Bachok ooi.... tak payah la ko harap sangat kat BatuApi ngan Ali Zaidan nak cover ko... apa la yang boleh mangkuk tingkat dua ekor tue boleh bantu.... setakat tulis artikel nak cover line boleh la... hahaha...

Tak payah la nak cover khianat dengan ayat Al Quran ... tak payah la bawah cerita fiqh Muazanah... tak payah la bawak cerita Husnu's Dzan ... cuba cek dulu hati ader khianat atau tidak... PAS tak perlu mangkuk macam korang nih... PAS gak tak perlu mangkuk macam si Bachok nih....

La nih.... gua nak tengok sampai biler la Bachok nak berlakon nih... wei... takder award la nak kasi... sori aaa... anugerah Pelakon Terbaik pon lu Bachok ooi tak layak.... inikan pulak anugerah Pelakon Tambahan... hahahaha...

Bachok .. Bachok .. Dimana Kau Bachok.. awat tak turun berkempen kat P094 Hulu Selangor.... atau lu ader cadang nak pi tapi ngan team Mat Sembab (pinjam istilah TukarTiub) .... hahaha

Bachok .... lu ingat lu ngan Hassan Ali boleh lepas ka pada PRU13 nanti... hahaha... sure sangkut punya... lu kalu mau lepas.. cuma perlu jadi BEBAS tapi sokong UMNO/BN ... hahaha.....

2 comments:

  1. kepada sesiapa yg pandai hal2 agama, sila anda masuk ke blog 1asalama, admin blog ini beragama asalama, dimana al-quran dibaca tanpa baris, perhatian dari ulama2 yang mursyid dalam kes ini amat diperlukan, takut ramai yg akan jadi pengikutnya... ini linknya http://1asalama.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Pergh...

    Blog 1asalama tue sesat lagi menyesatkan.... bahaya betul la... kena flag nih...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1