Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

01 April 2010

Wargh... Lawak.. Lawak..

Hahahaha... Wargh... Lawak.. Lawak.. memang lawak... gua tak tau nak gambarkan camana gua boleh gelak besar semalam.... hahaha...sampai terkeluar air mata gua gelak... hahaha... tak tahan la... memang lawak...

Citer dalam dewan DUN PERAK macam best.. mana tak best.. penuh dengan elemen suspen.. tapi... anti klimaks ... Yer la diorang buat cerita pasai ADUN Pakatan Rakyat takder sorang pon dalam dewan masa tue.. hehehe... Yang best lagie tue.. yang buat cerita tue... tak lain tak bukan.... yang kaki nangis la ... hahaha .. Saper yang tak tau mangkuk sorang tue menangis bagai nak giler masa dier dapat tau BN kalah katy Perak pada PRU12 ... sampai tak mau kuar bilik... hahaha..

Yang best tue.... nangis pasai hilang jawatan Menteri Besar tue... kalu dier tak nak ngaku... memang la memang.... dah dasar mangkuk... Sekarang nih dier cuba kali buat cerita baru nih.. bukan pasai apa... dah lama dah cerita tentang dier tak kuar paper... yang kuar asik muka Zambry Kadeer mamak tue.... mana aci... mana boleh tahan... kesian la ...

Patut-patutnya paper kat Malaysia nih.. kasi muka la skit kat Tajol Rosli nih... bukan aper... dulu bapak dier pernah duduk kerusi MB Perak... Tajol Rosli sendiri pon dah dapat naik jadi MB Perak... tapi akhbar langsung taknak amik cerita dier... kesian dier... dah jauh dari media... tue yang sajer buat cerita BOMBASTIC tue... hahaha...

Ader ker PKR nak calonkan Zambry Kadeer mamak tue sebagai calon MB Perak... wei.. sebelum kekecohan di DUN Perak berlaku dulu.. rasanya 1Perak tak berapa kenal ngan Zambry Kadeer nih... orang tak kenal la... Orang kat Batu Gajah, Teluk Intan, Taiping, Kamunting, Bagan Serai dan lain-lain mana kena Zambry Kadeer mamak tue... hahaha ..

So... kalu orang Perak ramai yang tak kenal Zambry Kadeer..... macam mana plak PKR ader nak calonkan dier jadi calon MB Perak... hahaha... lawak la... Yang best tue lagie... yang confirmkan cerita BOMBASTIC tue plak... Jamaludin Behrang... ala... Posmen yang kaki kencing merata tuh.. hahaha... saper ader percaya la... hahaha...

Jamaludin nih kata dier tau senarai nama 3 orang ADUN BN yang cuba dipancing oleh PKR... tapi dalam kenyataan yang sama gak.. dier cakap perkara tue dirahsiakan daripada dier pasai kononnya dier gak cuba dicalonkan menjadi MB Perak oleh Anwar Ibrahim..... hahaha.... macam mana cerita nih... macam citer lawak jer... sekejap kata tau.. sekejap kata tak tau... hahahaha.. lawak.. lawak..

So... gua rasa la... lebih baik Tajol Rosli cerita kat dalam Dewan bagitau macam mana dan sebab aper dier menangis dua tiga hari selepas tau BN kalah kat Perak pada PRU12 itu hari... itu lagi bagus dan ader relevan... hahaha ... menangis macam pondan.... buat malu jer....

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1