Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 February 2011

Lelaki Y?

Misteri sungguh... siapakah lelaki Y ini??? semua orang tertanya-tanya... hehehe..... Mana tak nyer... rasanyer dah dua kali kes macam nih timbul di Mahkamah...

Dulu.... dalam kes pembunuhan (skandal maksiat) Norita Shamsudin .... takder sorang pon yang disabitkan dengan kesalahan... semua atas sebab ader satu kesan air mani dan DNA dari lelaki Y...

Kini... dalam kes Saiful Bukhari Azlan... hehehe... ader jugak kesan air mani dan DNA dari lelaki Y....

Aderkah ianya orang yang samer??? hahaha... kemungkinan tue masih ader....

Kenapa sehingga ke hari ini tiada dapat ditangkap lelaki Y itu..... hahaha... susah sangat ker nak jejak siapa lelaki Y ini.... hahaha... agak-agaknyer dalam kes seorang Menteri yang dituduh merogol pembantu rumahnya dulu pon ader jugak kesan air mani dan DNA lelaki Y...

Pasai tue la kes Menteri nih senyap jer sampai la nih... dan Menteri tersebut dengan bangganya tidak menunjukkan riak-riak takut... sebab dier pastinya akan terlepas juga macam Hanif Basri... hahaha... semua kerana kesan air mani dan DNA lelaki Y.... hahaha

Yang lagi lawaknyer... dulu kata takder tusukan dalam jubur Saiful Bukhari Azlan.... la nih kata ader kemungkinan 10 orang lelaki telah meliwat Saiful Bukhari Azlan... hahaha... malah yang lagi lawak tue... kesan air mani Saiful Bukhari Azlan sendiri pun ader kat juburnya... hahahaha ... sendiri taram ka???

Ini sudah kes niaya... 10 jantan lawan 1 lelaki lembut... hahaha... mau tak rabak... mau tak koyak... patut la dier tak melepas (air besar) 4 hari... (eh.. sudah tukar sekarang kepada 2 hari).... hahaha...

Nak buat lawak dan tipu pon berpada-pada la... hahaha

2 comments:

  1. Hanya orang kurang iman gamaknya boleh caya terus 100% cerita kartun DSAI liwat pemuda. Datang dulu bukti & menang kes ni, baru orang boleh caya. Dulu pun kes liwat DSAI tak kantoi.

    Mahathir caya? Sudah la! Macam dia dapat semua infodrp sumber yg boleh dipercayai? Entah entah dia pun kena kencing..maklumat salah.

    ReplyDelete
  2. Si Sepol tu elok masih Raja Lawak musim terdekat ni... memang jambu & mengancam. Kasi kat Bangla depa mesti mau muka ni.

    Orang kena rogol pun tak gamak nak repot polis/mengadu sana sini. Eh, dia boleh pulak repot kat Najib? Pastu baru jumpa polis & doktor? Ya ke plot cerita ni? Layan cerita Hindustan lagi bagus kalau takat cinemagrafi camni... langsung takda harapan boleh menang Emmy Award!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja