Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 February 2018

Telanjang Menelanjangi

Bhai/DeeDee semua....

Satu perkara yang dah cukup lama gua suarakan.. dah banyak kali dah gua utarakan.... tapi masih lagi kerja bodoh ni dibuat.... Hahaha

Satu perkara kenapa Pembangkang.... tak kisahlah siapa pun... tetap akan kekal jadi Pembangkang di peringkat Nasional.... aderlah kerana tak pandai nak jadi mulut... sebab spesis giler mikrofon.... disua jer mikrofon... terus tak ingat dah .... semua benda nak citer... semua benda nak heboh...

Kalu spesis yang giler mikrofon tu aderlah si Bapuk Azwan Ali tu.... takper la... Bapuk tu memang giler perhatian.... Hahaha... kalu orang tak layan dier baru lah giler meroyan....

Hahhaha

Nie.... Azmin Ali dan Izham Hashim ni..... aper ker jadahnyer bukak panggung depan semua orang..... mulut tu.... dua-dua kena jaga mulut..... takkan bangang lagi kot...... Pengundi dah makin bijak..... jangan marah nanti kalu still gagal nak dapat undi .... sebab sikap bangang dok layan mikrofon tu.....

Orang bijak dier takkan layan mikrofon dan wartawan..... tapi orang bodoh wal bangang.... memang akan layan mikrofon dan wartawan.....

Benda boleh bincang dibelakang tabir... tapi pasai bangang... semua nak telanjang..... semua nak menelanjangi..... bongok....

BN jugak yang orang nampak takder bergaduh sesama sendiri.... Hahahaha... jadi UNDILAH BARISAN NASIONAL..... jangan undi geng-geng bangang yang tak ketahuan biler nampak mikrofon..... depa tu bodoh strategi politiknya... depa tu bangang strategi nak menang pilihanraya.... hancur negara ni kalu bodoh dan bangang jadi pimpinan..... Hahahaha

Kalu takmo UNDI BARISAN NASIONAL..... buat jer #UNDIROSAK.....

Hahahaha...

p/s : Memang gua akan kena kecam lepas ni.... Hahahaha

6 comments:

  1. Yer jugak. Kalau bagi undi kat pembangkang,depa ni bangang.Dapat mikrofone jer,jadi penasaran.Kat Kelantan pin mcm tu jgk.Sesetengah yang mendakwa jadi pemimpin negeri kalau dapat microfon@copong jadi mcm dirasuk jin.
    Tapi kalau undi BN aku plk jadi macam kena rasuk jin.Stress duit tak cukup.Kos untuk hidup tinggi sangat.Lepas tu kens bayar hutang Si Kleptokrasi lagi.
    Kalau buat undi rosak? atau tak keluar mengundi?....Fening lar..

    ReplyDelete
  2. Aku ingat org masjid dan surau sj giler mikrofon. Sembahyang zohor/asar tak penuh satu saf pun imam guna mikrofon. Pagi2 buta dah dok mengilai. Allah suruh ka?

    ReplyDelete
  3. Memang kedua-duanya bangang pun - Perbalahan sia-sia: http://mountdweller88.blogspot.my/2018/02/perbalahan-sia-sia-izham-perlu-tarik.html

    ReplyDelete
  4. saya setuju dengan apa yang tuan katakan tu. jenis-jenis orang politik macam ni hanya tau menyusahkan orang saja. kononnya nak tunjuk pakatan pembangkang bersikap terbuka hentam satu sama lain dalam media.

    setuju #UNDI ROSAK untuk calon-calon perangai macam ni.

    ReplyDelete
  5. Tahniahlah kat ph. Asyik berebut keeusi. Dan semua nak cakap macam budak2 tadika. Pengundi atas pagar naik menyampah tengok gelagat korang. Nak kata baru join politik tengok nama2 semua dah senior tapi bodoh tak boleh ditegur. Last2 kasi pangkah bn ajelah macam ni. Bahalol jadilah PH Parti Haprak. Jangan lepas ni kata ini mainan bn ke umno ke. Sendiri yg bangang temasyk azmin2 mb sekali. Lepas ni kasi buka lagao seluar dalam kasi nampak tokak kudis barulah betul. Memang bodoh nak mampuih.

    ReplyDelete
  6. SEMUA NAK JAWATAN BANGANG PUNYA PEMIMPIN 2 X 5 DGN UMNO/BN PELAHAP NAK REMBAT HABUAN DUNIA....SEMUA ORG POLITIK NI BANGANG SEMUA PELAHAP NAK HIDUP SENANG PERGI MAMPUS

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja