Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

04 June 2022

Khutbah Menjijikkan

Bhai/DeeDee semua...

Semalam... hampir semua Khatib Masjid telah membacakan khutbah yang memuja-memuji Kaler Luna ... Sana sini... sama sahaja... walhal dalam sehari dua nih telah kecoh isu pembaziran sehingga RM519 juta semata-mata untuk pengubahsuaian dan maintenance Istana Negara....

Sedih bilamana tiada suara pihak agama yang nak melarang dan menolak perkara pembaziran ini... tapi lebih memuja-memuji pihak yang terlibat...

Adoilah...



2 comments:

  1. Khutbah Jumaat la ni mana ada kualiti dah, satu jumaat tu tajuk 'Bulan Bahasa Melayu", dekat Aidilfitri lepas, 'Berhati hati Di Jalan Raya'. Kekadang rasa berdosa pulak kàlau tak tidor masa khatib bercakap. Harap Menteri JPM (Agama. Idris Sagon) lebih ambil tahu benda yang dianggap kecil tapi kesannya besar. Tak payah nak ambil hati Pemerintah sampai khutbah tajuk bodoh sangat, antaranya Longkang Tersumbat Punca Ardis, Tuala Wanita Agak Mahal, Memandu Dengan Cermat, Keperluan Telefon Pintar Untuk Anak-Anak dan bermacam tajuk yang tak masuk akal lagi.

    ReplyDelete
  2. Bab ini taman setuju. Teringat kes hasliza naya je mati katak.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1