Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

11 June 2022

Mau Sembang RUU355? Takkan Berani Punya?

Bhai/DeeDee semua...

Sebelum nih PAS bukan main sembang deras berkenaan isu RUU355.... sembang pasai Hudud... sembang pasai Qisas... sembang pasai Ta'azir ... Tapi biler orang suruh buatla forum ka wacana ka.. PAS takmo buat... Bila orang suruh dapatkan dulu persetujuan Ketua Agama setiap negeri... PAS senyap....  PAS terus ja buat kapla sendiri langgar semua dan publishkan dalam Parlimen...

Pastue PAS jugak yang mintak tangguh usul tu... tapi PAS tak letak tarikh... kecoh konon PAS dah mulakan usaha RUU355... tapi takder satu Ketua Agama pun dah bagi greenlight untuk benda nih... PAS ingat semuanya boleh steemroll macam tu ja... walhal bab Agama Islam dan Adat-Istiadat Melayu semua tu bawah Ketua Agama (Sultan dan Raja Melayu)....

Bukan orang Melayu Islam lainnya tak setuju ngan RUU355 atau Hudud ka .. Qisas ka... Ta'azir ka... tapi please la ikut step,... maklumkan ngan Ketua Agama dulu.. dapat persetujuan depa... pastu buat forum penerangan ka...wacana ka... halaqah ka... apa sahaja.... orang okey ja...  Ini tidak.... main steemroll jer...

Yang lawak tu... PAS jugak yang mintak tangguh pembentangan usul tanpa ada tarikh.... Gila.... Hahahaha... Konon nak kena perhalusi lagi la.... wei... patut perhalusi la sebelum bentang...  Adoilah...

La nih... PAS senyap pasa RUU355... pasai apa?? Hahahaha ... Walhal sekarang dah jadi Menteri dan Timbalan Menteri Agama?? Kalu bawak sambung usul RUU355 tue sekarang dah dikira usul dari Kerajaan.... takkan nak bagi alasan sama macam dulu yang katanya usul RUU355 dari pembangkang..

Kan sekarang dah jadi anggota kabinet Kerajaan??? Hahaha... Abdul Hadi Awang pun dah jadi Duta Khas bertaraf Menteri.... hahahaha



No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1