Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 October 2009

Terkincit Takut

Hahahaha...

La nie ader yang terkincit takut pasai ura-ura Nik Aziz nak adakan EGM bagi PAS ..... hahahaha... sebab apa ader yang terkincit takut... ada buat silap ka?.... sendiri mau ingat la bhai...

Lu tengok la siapa yang menyalak tentang isu nie... siap nak mengelak lagi... sapa lagi... semua geng-geng yang "berpakat dalam gelap la" dalam isu Kerajaan Perpaduan (UG)... yang paling gua nak tergelak punya adalah komentar Roslan SMS la... siap berpusing cari fakta untuk gagalkan EGM nih...

Wei... tak perlu tunggu majlis syura ... majlis dewan ulama dan majlis presiden... kalu dapat 30% daripada ahli PAS yang setuju EGM nie diadakan pon dah kira okay dah.... kalu dapat 50% lagi la bagus....

Ini apa yang takut sangat EGM nih.... sampaikan Timbalan Presiden dan Pesuruhjaya PAS Selangor pon terkincit sama nih apersal.... biaq pi la PAS adakan EGM .. takkan tak boleh kot... Ini semua takut "ada makna" nih... yer la.. orang salah mestilah ader rasa takut...

Mustapha Ali pon takut jugak ker.... wei... ahli PAS peringkat bawahan nie dok suruh dan galakkan supaya adakan EGM nie untuk bersihkan mana yang tak bersih dan perjelaskan semua isu... baru la betul.... awat ... takut sangat pasai apa.. takut jawatan hilang ka... itu semua daki dunia la....

Gua setuju kalu ader EGM ... lagi best kalu EGM tue live dalam Internet.... baru la semua ahli PAS yang tak dapat hadir EGM tue akan dapat tengok geng-geng UG bersilat pulut atau bersilat gayung kat EGM tue... hahahaha...

So ... gua cadangkan EGM tue elok buat sebelum orang pi naik haji nih.. orang pi Mekah.. pasai ramai ahli PAS yang akan ke Mekah kali nih... kalu tidak ... nanti kat Mekah ader la ahli PAS yang berdoa depan Kaabah mintak kasi bersih dan clear PAS dari anasir UMNO/BN serta UG nih ... tak ker haru kalu camtue... hahahaha.. takut ader yang terlebih kincit masa tue la... hahaha

Jadi ... EGM tue boleh la buat seberapa cepat... tak perlu susah-susah... senang jer nak buat EGM tue... nak best lagi.. bagi peluang semua ahli PAS berpeluang mengundi... baru la adil... hahahaha ... buat undi online untuk ahli PAS ... takkan ader yang berani nak tipu undi kot... tak tau la kalu ader spesis UMNO/BN yang asik suka menipu undi tue dalam PAS... hahaha ... Undi tue Allah S.W.T tau la.... ingat akhirat skit...

2 comments:

  1. hey Dude;!! jangan mimpilah 2-3 kerat tu nak keluar,..pikir balik apa sebenarnya tujuan rancangan dia orang tu..??kalau 2-3 kerat tu keluar gagallah rancangan dia orang tu ..!! baca dan pikir berulangkali sampai paham...nanti baru lu tau Dude..!!silap-silap TGNA PULOK YG KELUAR..

    ReplyDelete
  2. Bhai..

    Memang gua tau diorang takkan kuar punya... hahaha.. tapi syok tengok diorang terkincit putaq-putaq cerita kasi orang kesian sama diorang... hahaha...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1