Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 January 2011

Berita Terkini : Menteri dirogol oleh pembantu rumahnya

Kuala Lumpur, 5 Januari 2011:

Seorang Menteri Kanan mengaku telah dirogol secara paksa beberapa kali oleh pembantu rumahnya. Kejadian ini khabarnya berlaku beberapa kali seawal 4 tahun yang lalu. Mengikut keterangan mangsa (Menteri Kanan), ianya berlaku pada suatu petang hujung minggu ketika beliau sedang berehat-rehat sambil membaca akhbar Utusan Malaysia.

Pembantu rumahnya warga Indonesia telah dengan rakusnya menyentap tangannya dan mengheret mangsa kedalam bilik pembantu rumah tersebut. Pembantu rumah tersebut dengan bertenaga telah mengoyakkan kain pelikat yang dipakai oleh mangsa lalu merogolnya beberapa kali.

Mangsa tidak dapat berbuat apa-apa kerana ketika kejadian pertama kali, mangsa telah tidak sempat menelan pil Viagra. Hasilnya walaupun mangsa dirogol beberapa kali, alat kelamin mangsa tidak dapat berfungsi dengan cekapnya.

Mangsa juga telah dipaksa supaya tidak memberitahu sesiapa akan kejadian rogol ini kerana Pembantu Rumah tersebut mempunyai ramai rakan dan kenalan diseluruh Malaysia yang mana akan memastikan bahawa mangsa tidak membocorkan rahsia. Malah pembantu rumah tersebut (suspek) mengatakan bahawa beliau mempunyai banyak wang untuk digunakan sebagai upah memastikan kes ini disenyapkan.

Mangsa (Menteri Kanan) berasa amat takut dengan ugutan ini disamping berasa malu jika kejadian mangsa dirogol menjadi buat mulut orang lain. Isteri mangsa juga telah meminta bahawa perkara ini tidak dihebohkan demi keselamatan dan maruah mangsa.

Mangsa yang berumur hampir 70 tahun kini amat malu untuk bertemu dengan wartawan dan sebagainya kerana risau akan ugutan saspek (pembantu rumah warga Indonesia) yang berumur 30 ~ 40 tahun itu.

Kes ini nampaknya tidak akan diambil perhatian oleh Polis Malaysia kerana kekurangan bukti. Malah bukti DNA juga tidak dapat dikesan. Bukti air mani juga khabarnya tidak dapat dibuktikan kerana mangsa tidak sempat menelan pil Viagra sebelum kejadian.

Majalah Mangga bil 1/2011 (mukasurat 2)

3 comments:

  1. Pernah dengar kes Lingam tape's?
    "It sound like me, look like me but it's not me"
    Patutla la ni dah tak riuh pasai Wikileaks Anwar. Dah kena btg hidung depa. Sonyap la ko Jang...

    ReplyDelete
  2. DAN PEMBANTU RUMAH TU PUN KATA 'SAPA KATA SAYA PERKOSA '? MANA ADA !
    INI SEMUA KES MEMPOLITIKAN KES KECIK (BUKAN KENA MENGENA DGN TAMBI KECIK )SAJA NAK BESARKAN UNTUK MERAIH SOKONGAN POLITIK !
    INI SEMUA PEMBANGKANG PUNYA KELIJA !

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja