Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 January 2011

Aduka Dibelasah Penyokong PAS di Rusila

Kronologi akan gua updatekan lepas nih.... kes Aduka Taruna dibelasah penyokong PAS di Rusila..

Nampak tak professional TGHH dan para penyokong PAS di Rusila lepas solat Jumaat tadi....

update:

Sila baca disini : Kronologi Peristiwa Aduka Taruna di Rusila

7 comments:

  1. Betui ke ni chor?

    Tapi bukannya 1Malaysia saja, 1 dunia oun tau ada puak tertentu di Rusila tu lebih ganas drp 'pengganas' yang dikehendaki CIA, KGB & Scotland Yard.

    Tentu bangga siot penyokong TGHH si AT kena tabuh kat tempat f-ulamak bertendang tu.

    ReplyDelete
  2. Nak lihat juga nasi tambahnya.
    Aku juga nak tulis juga.

    ReplyDelete
  3. kehkehkehkeh....patut kena belasah pun bro...kehkehkhehe nak debat debat la.yang mulut macam longkang sebelum debat apa cer?sebelum depa nk debat wa dah bg tahu dah hati2 dgn geng rusila.bukan atrahan TGHH pun....icu ke aduka...kehkhekeh

    ReplyDelete
  4. kalau lah betul seperti apa yang dicerita, beerti Aduka dah mendapat kemenangan percuma..bye....,

    Apakah yang terkandung dalam pemikiran orang-orang yang memukul Aduka tu, apa yang dipelajarinya dari TGHH sebelum ini..

    Batu Api kena bertanggung jawab dalam hal ni, sebab beliau yang mencabar Aduka berdebat di Ruslia,, Batu Api jangan nak bagi alas yang ia berada di Tingkat 1 atau sebagainya,,, mungkin BA sendiri terlibat kerana takut nak berdebat dgn Aduka lalu digunakan muslihat berikut.....

    ReplyDelete
  5. Ada nama menulis ---- sedangkan sesama sahabat pun pernah berperang sesama sendiri, inikan pula AT dgn jamaah Rusila... tanye sikit kat edyes atau AT atau yang sewaktu dengannya, mazhab apa yang depa pakai, sayangkan PAS melebihi Islam ke? TGNA pun sanggup bubarkan PAS kerana Islam, inikan pulak nak buat PAS reform. Aku tetap "bertaklid politik" dengan kedua2 Tok Guru walaupun mungkin Khalid Samad kata aku spesis wala' membabi buta. Takkan aku nak "bertaklid politik" dgn Husam atau Anwar melainkan meraka jadi Presiden PAS!

    ReplyDelete
  6. kahkahakha...serupo peranggai babi menyondol dgn tk sabar.janji kul 3 yang lu mai terjah aphal?kat situ dah ada sifat munafiq,ambik lu aduka.kena penangan rusila...sib baik wa tk de...kalau idok dgn wa2 skali kkot....kahkahkah

    ReplyDelete
  7. Bersatulah atas nama jemaah tul islam

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja