Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 April 2011

Tahniah Sarawak

Tahniah Sarawak.. Lu orang buat pilihan yang tepat... Hahaha... Kasi BN menang skali lagi... memang betul-betul tepat... pilihan yang bijak....

Kalu Pakatan Rakyat yang menang haritue kat Sarawak.... mmmm... mesti depa bertelagah nak pilih saper jadi Ketua Menteri... PKR dengan orang pilihannya... DAP dengan pilihan mereka sendiri... PAS plak... hahaha... lawak jer.... SNAP plak ngan pilihan dier.... hahaha

Aper-aper pon yang pasti SNAP dan SUPP telah ditolah oleh orang Sarawak.... padan muka... hahaha... yang naik kali nih adalah sentimen kaum Cina dibandar.... mereka dah bosan... so DAP menang besar kali nih....

PAS pulak... macam biasa la.... mesti akan calonkan Pesuruhjaya Negeri kalu boleh... hahaha.. walaupun tau para pengundi tak nak Pesuruhjaya Negeri jadi calon depa.... tapi biasala... pimpinan atasan PAS kan lebih pandai dari semua pengundi... hahaha... err.. boleh tak Pesuruhjaya PAS Negeri tak usah jadi calon...

SNAP yang hari-hari dok bertelagak dengan PKR dan DAP pon padan muka... bukan aper... ingat depa dah rasa hebat sangat... sampai tak perlu bekerjasama dengan parti lain... kan dah kalah teruk... ilang wang deposit... hahaha

BN memang hebat... mana tak hebat... SPRM dan SPR langsung tutup sebelah mata biler tau dan nampak BN taburkan duit macam orang giler dalam Pilihanraya Negeri nih.... wei.... last minit waktu berkempen... bertabur lebih dari RM130 juta duit tunai keseluruh pelusuk negeri Sarawak... hahaha... macam mana SPRM dan SPR buat kerja nih... hahaha.. buta kayu... mangkuk ayun... camceebai....

Taib Mahmud banyak seronok... punya la seronok sampaikan terus angkat sumpah dalam tempoh 45 minit selepas pengumuman BN menang 2/3 di Sarawak... hahaha....hebat... punyalah risau kalu nanti Najib tukar orang lain jadi Ketua Menteri.. kena cepat nih... Mesti jugakl Taib Mahmud dapat servis baik punya malam tue... hahaha... servis aper... servis spark plug.. hahaha

Kalu ini macam la planning Pakatan Rakyat.... gua rasa gua boleh bukak betting la untuk PRU13 nanti... hahaha... mesti house menang la... hahaha... sebab BN pasti akan gunakan taktik yang sama.... hahaha

Oh yer... tak lupa jugak kiter kena ucapkan berjuta-juta terima kasih dan pujian kepada Raja Petra Kamarudin yang wawancaranya bersama TV3 keluar disaat-saat akhir kempen Pilihanraya Negeri. Kalu tak kerana Raja Petra tue.. rasanya BN maybe boleh terbongkang... hahahaha.. Tahniah sekali lagi buat Raja Petra.... hahaha

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja