Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

21 June 2011

KOTOR 1.0

Perhatian:

PER: PERHIMPUNAN KOTOR 1.0 (9 JULAI 2011)

Untuk makluman semua .... Gabungan PEMUDA UMNO dan PERKASA akan bekerja sama dengan semua Ahli Parlimen dan ADUN Katak untuk menganjurkan satu perhimpunan pada 9hb Julai 2011 di Kuala Lumpur. Perhimpunan ini akan dikenali dengan nama KOTOR 1.0.

Gabungan ini selepas ini perlulah dipanggil sebagai "PERKOTAK"

Sehubungan dengan itu, semua ahli-ahli Pemuda UMNO dan PERKASA diharapkan agar dapat menyertai perhimpunan KOTOR 1.0 ini yang akan dikendalikan oleh Ezam Mohd Nor, Ibrahim Ali, Zulkifli Nordin, Wee Choo Keong dan ramai lagi Ahli Parlimen dan ADUN.

Sila hadir dengan memakai baju hitam, bersongkok setinggi sekurang-kurangnya 7 inci dan lilitan kain berwarna kelabu di lengan baju sebelah kiri.

Permit dari Polis telah pun diterima untuk perhimpunan KOTOR 1.0 selama 2 hari dan semua peserta KOTOR 1.0 akan dibekalkan dengan nasi bungkus, air teh o ais serta sehelai tuala Good Morning (tajaan Pasaraya Mydin dan KIMMA).

Bagi mana-mana peserta yang tiada kenderaan... khidmat bas catar akan disediakan serta penginapan 2 hari 1 malam akan diberikan di Brickfield. Khidmat pelacur "kari" juga disediakan bagi yang berminat. Sila bawa kondom anda sendiri.

Peserta yang menggunakan kenderaan sendiri akan dibayar kos minyak sebanyak RM2 bagi setiap kilometer. Urusan tuntutan perjalanan ini boleh dibuat dimana-mana pejabat UMNO atau PERKASA yang berhampiran. Kos tol adalah percuma jika anda telah mendapatkan sticker KOTOR 1.0 dari pejabat UMNO dan PERKASA yang berhampiran.

Bagi peserta yang ingin berkonvoi... unit outrider PDRM akan bersedia untuk membantu melancarkan perjalanan. Sila maklumkan pada mana-mana IPD yang berhampiran.


Sekian, Harap Maklum

Setiausaha Kehormat
KOTOR 1.0

b/p Tetuan Ibrahim Ali dan rakan-rakan.

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1