Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

03 June 2017

Sekor Lagi Lebai PPV

Bhai/DeeDee semua...

Lebai dan nafsu perut serta bawah perut memang tak dapat nak dinafikan... hahaha... Geng Lebai la yang selalu dok usung citer "payung emas" la... walhal dah masuk dalam Syurga aper nak hirau pun lagi kat emas...

Tapi pasai Lebai dan nafsu perut serta bawah perut memang tak boleh dipisahkan, jadi tu yang kuat menggatal tu... hahaha... jarang sangat jumpa Lebai yang berbini satu... banyak yang menggunakan alasan sunnah sebagai cover up...

Hahaha... tapi biler kantoi skandal... mola la geng Lebai akan guna macam-macam ayat Quran dan Hadith... samer macam kes Lebai Halim Din dan Lebai Tantawi...

Hahaha


4 comments:

  1. hahahah..kat nissmilan lobai camni kami panggil lobai lontoih..mereka2 ini akan gunakkan agama,demi memuaskan perut dan bawah perut.Nabi berkahwin 11isteri meninggal 2 orang,bukan sebabkan perut dan bwah perut,kebanyakkan demi agama,isteri2 shabat yg suami mereka sahid dimedan perang.ka 9,9 rumah isteri2 nabi,biasa sahaja,tak ada unta2/kuda2 bertanda untuk isteri2 nabi,siti khatijah isteri nabi tua 25thn dari nabi,daripada jutawan wanita dizamannya,tapi semasa khatdijah meninggal,kain-kapanpun tak cukup..
    TAPI BINI2 LOBAI PAS..BUKAN SAHAJA RUMAH DAPAT FREE,ISTERI KETIGA DAPAT AUDIQ7..anak dapat porshe..Agak2nya,andaikata geng2 pas berjaya monang PR14 nanti..bagaimanakah kehidupan anak-beranak ulamak2 pas yaik??

    ReplyDelete
  2. Lebai-lebai jenih tu bukan saja lidah tak bertulang mereka bercabang, lidah yang kat bawah perut itu pun sama bercabang juga wehh...

    ReplyDelete
  3. Hahahaha!
    Perangai si-lobai mengalahkan si-jahil

    ReplyDelete
  4. anwar camana pulak bhai..? hat ni hang percaya takdak 4 saksi.. pala bana!!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja