Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 July 2017

Tindakan Paling Tepat

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... ini satu tindakan Kerajaan UMNO/BN yang paling tepat... menjimatkan...  patut semua elaun atau imbuhan pun dihapuskan...



Patut elaun latihan rekrut ATM dan PDRM pun juga ditamatkan... banyak Kerajaan dapat jimat... kalu depa nak jadi rekrut ATM dan PDRM... sila buat pinjaman dengan PTPTN.

Baru lah PTPTN dapat ramai pelanggan... dan untuk itu ramailah yang akan simpan di SSPN...

Hahahaha....

Nak best lagi... pelajar sekolah rendah dan menengah pun diwajibkan mengambil PTPTN... Terbaek...

Dan jangan lupa ... Pelatih Bomba, Jururawat dan JPA juga patut takder 
elaun semua... Mereka wajib pinjam PTPTN...

Hahaha... memang gampang la kan.... hahahaha...

Hidup UMNO... Hidup BN... Hidup PAS...

Hahaha

3 comments:

  1. Slogan 'Hidup UMNO... Hidup BN... Hidup PAS...' itu le yang memang gampang sebenonye. Celaka semuanya itu, menyusahkan rakyat aja...ptuii!

    ReplyDelete
  2. bhai, gua dah emel sila buka

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja