Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 March 2019

1999

Bhai/DeeDee semua...

Siapa yang membesar pada sekitar tahun 70'an pastinya pernah tahu atau tengok cerita ni..... Hehehe.... Masa tue memang macam gempak ja cerita nie... gua paling ingat bilamana habis semua buku tulis gua conteng dengan gambar pesawat Eagle dalam citer ni.... hehehe



Hehehe..... macam gempak je kan....

Aper aper pon.... tarikh kejadian Bulan terkeluar dari orbit ni.... hanya beberapa hari ja dari tarikh birthday gua.... hahaha... cuma tahun ja tak kena... Hahaha... `konon masa 1999 nih... manusia dah berjaya bukan Moon Base Alpha kat bulan.... Hahaha... walhal 1999 ni cuma masa kononnya ader Millenium Bugs dalam komputer....

Dan gua pada 1999 tue memang tgh bersedia ngan sistem sokongan anti Millenium Bugs nih... sambil layan main game Command and Conquer (Yuri Revenge) lagie... hahahaha...


*** hehehe..... kan kan kan....

1 comment:

  1. Dan pada sisi Allah-lah kunci-kunci semua yang gaib; tak ada yang mengetahuinya kecuali Dia sendiri, dan Dia mengetahui apa yang di daratan dan di lautan, dan tiada sehelai daun pun yang gugur melainkan Dia mengetahuinya (pula), dan tidak jatuh sebutir biji pun dalam kegelapan bumi dan tidak sesuatu yang basah atau yang kering, melainkan tertulis dalam kitab yang nyata (Lohmahfuz).

    maknusia hnaya pandai menjangka ngan apa yang direka
    tapi Allah dah menentukan apa yang akan berlaku
    setiap saat kat bumi sampai kiamat
    maka boleh tengok gelagat maknusia
    ynag kpair n beriman

    Allahuakbar bukan Allah wa akbar
    ada orang sebut Allahuakbar pun tak betoi betoi
    kesiannn

    1999 re4mac
    matde punya benci kat anwar
    sesekali imbau kembali perangai sekor sekor
    jadikan pelajaran

    orang beriman jangan sampai
    dipatuk 2 kali di lubang yang sama

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja