Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

17 May 2019

Anjing Masuk Masjid?

Bhai/DeeDee semua...

Kecoh sehari dua ni pasai Ahli Parlimen Labis masuk ke dalam Masjid Tenang Stesen untuk beri sepatah dua kata... ramai Walaun dan Machai dok kata macam-macam.... kata kenapa bagi anjing masuk Masjid la... kenapa bagi kapir masuk Masjid... kenapa bagi orang yang tak mandi wajib masuk Masjid la... kenapa bagi orang yang tak basuh berak masuk Masjid la... kenapa bagi orang yang tak bersunat masuk Masjid la..

Hahaha....

Gua gelak ja baca komen-komen bodoh walaun dan machai ni dalam Media Sosial..... Hahahaa

Betapa bodohnya mereka-mereka ni..... Hahaha.... termasuklah Dewa Selatan yang dok bagi komen benda yang sama,,.,.... Bodowww bertingket-tingket....

Hahahaha...

Nabi Muhammad sebagaio Rasulullah pun tak pernah halang sesiapa yang nak masuk Masjid.... malah setiap orang yang nak jumpa dier pon kena masuk Masjid masa tue... sebab rumah Rasulullah pun dalam Masjid Nabawi...

Aper kejadahnya bodoh sangat ni..... Yang Dewa Selatan pon bodoh pasai apa???

Wei.... kalu nak kira aaa (kalu ikut standard apa yang depa nih dok katakan la)... anak-anak Dewa Selatan dan Dewa Tengah pon tak layak masuk Masjid pon...  sebab .... anak Dewa nih kaki minum....  kaki togok..... so... minum ni tak bersih la walau pun dah mandi wajib.... Minum dan togok ni kena taubat.... Dah taubat ka???

Hahahaha

Sebab still lagi togok benda alah tue.... Hahaha... Dewa pon sama... ramai yang kaki togok... lagi mau sembang bab agama.... hahaha.... Balik Lanzhow la...... Dewa pon kaki maksiat .... kelab malam The Zone pon kerap Dewa singgah .... takkan solat berjemaah kat Disko kot.... Hahaha.. takkan la minum kopi o kat situ kot.... Hahahaha.... Lawak siot,..... Gua bukan cakap takdak bukti... hahaha

Dewa kalu bab sembang agama .... macam la baguih sangat.... hahaha.... bukan takdak kes Dewa nih..... terutama Dewa Selatan ni..... hahahah.... berlambak...  jenis "anu" tak boleh nak duduk diam ..... Hahahaha ... takpa... dosa sendiri tanggung la yer Dewa.... jangan ingat lu boleh lepas..... Allah Taala tu Maha Melihat dan Maha Mengetahui...

Hahahaha

Ader paham ka???

9 comments:

  1. Melayu ni memang bangang. Tugas utama umat Islam ialah berdakwah tapi kalau non muslim tak dibenarkan dan diharamkan masuk masjid, nak berdakwah macamana? masjid itu tempat umat islam menyembah Allah SWT tuhan yang esa tapi tak bagi non muslim tengok bagaimana kita menyembah ALLAH SWT? Tak ke gila namanya tu. Tu pasal kat England sana banyak gereja2 yang telah bertukar menjadi masjid atas usaha dakwah umat Islam disana. Mereka berdakwah bukannya mempolitikkan Islam.

    Tapi kat Mesia ni yang dah berkurun2 jadi majoriti pun hanya sekerat dua je yang dapat didakwahkan non muslim agar masuk Islam dan yang lebih sedih ramai melayu yang dah ikut gaya mat salleh, berdisko dan togok khamar. Tapi tak hairan sebab kebanyakan melayu ni nama islam dan IC ada tulis agama islam tapi perangai mengalahkan lanun, penyamun, perasuah, penogok khamar, penzina dan yang paling spesel, jual agama sebab nak dapat duit banyak, rumah besar, keta besar dan isteri besar...ramai.

    Tapi satu perkara yang melayu ni handal..terror, berlagak sebagai ahli syurga sebab dia berbangsa melayu... berfantasi kononnya bila berbangsa melayu dah sah2 dapat masyuk syurga sampaikan ada parti tu dok berbidaah kononnya sapa2 undi parti dia, akan masuk syurga hanya sebab ada no keahlian parti.

    Sesat lagi menyesatkan. Melayu! Melayu! Nak jaga islam kononnya tapi nak jaga islam dalam diri sendiri pun kantoi. Kalah hanya dengan sebab dedak yang tak seberapa pun! Setakat dapat BRIM pun dah mula goyang iman. Itu belum lagi disogokkan dengan pompuan dan kuasa, silap2 mak bapak pun dijualnya

    Inilah yang Rasulullah SAW dok sebut bahawa pada akhir zaman umat islam ada yang beriman pada pagi hari dan kafir pada waktu petang. Pak2 lebai pun lemah lutut sebab tengok duit masuk akaun, sampai pi sana sini cari fatwa yang boleh meghalalkan makan duit yang syubhah tu. Dengan duit je iman dah kuncup, tu belum lagi dok kena kerah pi medan perang. Silap2 ramai yang bukak serban dan tukar jubah dengan baju kot!

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  2. Betul. Org Malaysia je yg lebih2. Kat luar negara tak jadi isu pun. Negara kita kena sekatan ekonomi, baru tau.
    Malu2

    ReplyDelete
  3. Balik Afghanistan ler semua Taliban poyo. Malaysia bukan negara untuk Taliban. Taliban bukan Islam sebenar. Hahahahaha.

    ReplyDelete
  4. Inilah kesan memperguna agama utk tujuan politik. Orang2 itu sendiri pun bukan baik sangat agama dan akhlaknya

    ReplyDelete
  5. Presiden ISMA nak taja Perhimpunan Ummah menentang setem gereja pula.

    Tahap Presiden lawan setem.

    Inilah jenis Melayu berakal pendek dan berjiwa kecil tetapi bernafsu besar.

    Baik pergi matilah.

    ReplyDelete
  6. anjing masuk masjid
    ada orang islam pun ramai tak mau masuk masjid
    ajaran Islam merangkumi semua urusan hidup
    nak ikut atau tak mau
    ikut

    Maka berpegang teguhlah kamu kepada agama yang telah diwahyukan kepadamu. Sesungguhnya kamu berada di atas jalan yang lurus.

    selain dari Islam pasti bengkok

    Barang siapa mencari agama selain agama Islam, maka sekali-kali tidaklah akan diterima (agama itu) daripadanya, dan dia di akhirat termasuk orang-orang yang rugi.

    ReplyDelete
  7. nabi pun lu boleh jadi, manusia maha hebat.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja