Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

19 May 2019

Menantu Cuak Nak Balik Raya

Bhai/DeeDee semua....

Hahaha.... kecoh seminggu dua ini isu Kartel Dedak... Hahaha... benda dah lama sebenarnya... dah lama pendam... last-last bocor gak... Hahaha...

Tempayan boleh la ditutup ngan nyiru.... bangkai dinasor macam mana nak tutup.... tarpaulin pun tak cukup besar nak cover... Hahahaha

Benda kartel dedak nih bukan benda baru... dah cukup lama.... sejak zaman Nasharuddin Mat Isa dan Hassan Ali ader dalam PAS lagie.... Masa tue dah banyak dah dedak dedak ditaburkan ... masuk dalam kocek-kocek orang-orang tertentu.... malah sampai ratusan juta...

Hahahaha...

Aper pon... nampaknya menantu Abdul Hadi Awang yang sorang ni mesti akan cuak nak balik raya.... Hahaha... nak balik Rusila.... memang kena hambat la..... hahaha... masak nanti....

Hahaha......

9 comments:

  1. Keluarga orang PAS memang kacau bilau pasal politik dedak sokmo.

    Anak beranak menantu mertua sampailah ke saudara-mara bergaduh sebab parti kartel dedak.

    Mengaku pula umat Nabi Muhammad dan beragama Islam.

    Sunnah cuma ikut pada jubah, serban dan 4 payung emas.

    Sebab Pas Kartel Dedak - Islam dan Melayu semakin terancam.

    ReplyDelete
  2. Bala betoi dapat jenis mertua senang kena cucuk orang luar @ Kartel Dedak PAS. Menantu sendiri pun dibuat jadi musuh. Akibat gila kuasa Kartel Dedak hancur keluarga Presiden.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ade aku baca ahli pas tak nak jadi wali anak pompuan dia kerana pengantin lelaki tu org umno. Kat terengganu tak silap la. Lame dah cerita ni, zaman aku bujang. Jadi setakat gaduh mertua menamtu dlm pas ni bukan isu pun pada mereka, dah biase sgt.

      Delete
  3. Abang selamat berbuka... Meh mkn mee kari adik buat haha😝😝😝😝😝

    ReplyDelete
  4. Puak Taliban upah Unit Amal bakar kereta mufti. Tak habis isu Kartel Dedak sekarang sambung kes lain lagi. Paroks paroks Pas bawah Geng Taliban. Kahkahkah.

    ReplyDelete
  5. Awak ramainya yg PERGI sehari dua ni... .Rasa sedih.... Sat tadi tgk berita dr syria.... Lagi sedih..
    Post something about this..... Jgn la kisahkan politik dihujunh ramadhan ni😓

    ReplyDelete
  6. tu lar dulu sombong ke main, melampau lampau, 18 orang sekali tendang keluar, lupa peringatan Allah bala diturunkan bukan kerana kamu kapir tapi kerana kamu melampau laba dapat bukan kerana kamu islam tapi kerana Rahmat Allah. Siap cakap kita dulu hidup susah tapi boleh bertahan, dasar tak sedar diri menantu dapat puluhan ribu sebulan hasil baca doa kat glc di Selangor,ada yang jadi pengara tv tapi sekarang setakat jadi ketua bahagian berapa sen boleh dapat bagaiamana nak maintain hidup macam dulu dengan hanya jadi ketua bahagian, itu yang mengamuk tu, genmg dedak takper lar duit diorang banyak lagi bukan tak tau geng ustad ni soh orang derma duit diorang boleh kiamat dunia kalau diorang buat jihad fisabilillah

    ReplyDelete
  7. Benda2 mungkar ni tak dapat nak sorok selamanya. Percubaan pimpinan PAS nak alihkan isu ni dengan buat fatwa baru kononnya umat islam wajib pi masjid utk solat sunat tarawih sampai haramkan berniaga pada waktu tu langsung backfire. Benda sunat atau sunnah nak diwajibkan dan benda haram e.g makan duit rasuah UMNO tu nak dihalalkan? Biar betul, Pak lebai woi! PAS bawah Hadi ni mmg dah tunggang langgang. Banyak berangan2 dari buat kerja pastu asyik fikir nak kaya dan nak isteri ramai dari buat kerja dakwah. Elok gak lah PAS ni bergabung dengan UMNO dan stop buat bidaah kononnya PAS tu Islam dan Islam tu PAS. Itu benda yang takde dalam Islam.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  8. Parti Ajaran Sesat...
    Memang menyesatkan..!

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja