Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 May 2019

Apalah Sangat Bakar Kereta

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... apalah sangat bakar kereta.... simbah asid.... itu semua bebudak nakal pon boleh buat.... hahaha... janji diupah RM50 ka... RM500 ka... atau RM5000 ka....

Hahaha....

Yang penting hati puas... dapat bakar... dapat simbah asid..... Hahahaha...

Dosa pahala??? Hahaha.... kalu dah dapat restu apa masalahnya.... bebohong pon dikira syarie.... Hahaha

At least lar... takder la bawak Jamban pi masuk Masjid..... Hahahaha.....

NANGOI betul lar.....

Hahahaha.......

2 comments:

  1. dosa pahala ada dalam setiap urusan hidup ni
    bagi ynag beriman
    kalau setakat islam baka mungkin tolak tepi
    islam baka boleh diwarisi
    iman kena ngaji bari tau

    cuba tanya secara spontan kepada orang islam
    apa itu iman
    pasti ramai yang kang kang nak jawap

    kongsi sikit

    ini komen dati satu blog
    Anonymous said...

    Syurga dan neraka tak pasti, mungkin dua dua pun tak ada. Yang pasti dunia nyata yang kita hidup sekarang. Asalkan dah buat yang tebaik untuk sendiri, keluarga dan negara. Tidak ada kekesalan bila hembus nafas terakhir

    ambo dah jawap

    mungkin ini komen dari orang kapir

    kalau dari orang islam
    kesiannn
    iman dah rosak apa guna amal

    Orang-orang yang kafir kepada Tuhannya, amalan-amalan mereka adalah seperti abu yang ditiup angin dengan keras pada suatu hari yang berangin kencang. Mereka tidak dapat mengambil manfaat sedikit pun dari apa yang telah mereka usahakan (di dunia).
    Yang demikian itu adalah kesesatan yang jauh

    ReplyDelete
  2. Kalu org Islam dan tinggi imannya, tkkn masa nk bakaq kereta tu tk terfikir dosa pahla?
    Ooops lupa.... Mungkin si pelaku amat yakin dgn punyai no ahli parti, dia dah yakin ke sorga.
    Kahkahkahkahkah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja