Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

23 November 2020

Jangan Lupa Bodek, Mana Tau Ada Rejeki

Bhai/DeeDee semua...

Biler terpandang benda nih kat laman web HarakahDaily.... gua terus gelak besar... Mana taknyer... nampak sangat la PAS nih dah banyak berubah... semenjak dua menjak nih... PAS dah jadi lebih UMNO dari UMNO.... Hahahaha


Dulu ... 35 tahun dulu... PAS yang inilah .... Pemimpin Utama yang sekarang nih la yang mengkapirkan UMNO.... hahaha..... dan selama beberapa tahun dok cucuk jarum kepada rakyat tentang celakanya JASA nih... celakanya BTN nih... kepada rakyat...

La nih tengok macam mana puak-puak nih pusing... Hahaha....adoilah...

Siap ader yang mati pasai nak mempertahankan Ijtihad bangang Pemimpin Utama PAS (Abdul Hadi Awang) nih... macam di Memali dan Lubuk Merbau..... Huhuhu.... tatau nak kata mati syahid atau mati katak.... huhuhu....

Spesis pelawok nih yang bukan main dipuja dipuji.... adoilah...

BTW ... jangan lupa bodek, mana tau ada rejeki... 







4 comments:

  1. Nabi dah gambar kan keadaan ahli agama di akhir zaman.menggunakan agama untuk menghalalkan Cara.dulu tuduh umno kafir.tapi kini Jadi lain.mereka Ni lebih jahat dari umno sekarang Ni🤣

    ReplyDelete
  2. JASA cuma nak Jaga Abah Sama Azmin. Pas dok sibuk buat apa.

    Atok kata PH boleh bertahan jika pilih dia jadi pemimpin instead of Anwar. Sampai bila orang tua terkutuk ni nak sedar? Penyokong PH dah TAK MAHU ko Atok memimpin PH lagi. Full stop. Just get lost. UNDERSTAND!!! KAMI pengundi yang akan menentu. Bukan LGE atau mat sabu.....

    ReplyDelete
  3. nak perabeh duit untuk krukni
    alasan pun di kemukakan
    tak kira sapa pun
    memang sontoloyo puak jenih ni

    betoika sumpah ni
    Sesungguhnya solat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah,
    Tuhan semesta alam

    Dan barang siapa yang mentaati Allah dan Rasul (Nya), mereka itu akan bersama-sama dengan orang-orang yang dianugerahi nikmat oleh Allah, yaitu: Nabi-nabi, para shiddiiqiin, orang-orang yang mati syahid dan orang-orang saleh. Dan mereka itulah teman yang sebaik-baiknya.

    adakah kita termasuk dalam golongan ynag dijanjikan Allah???

    sendiri juga mau pikirla

    ada pula 1 mamat nak bandingkan rasuah ngan arak
    mana besar rosaknya

    Sesungguhnya setan itu bermaksud hendak menimbulkan permusuhan dan kebencian di antara kamu lantaran (meminum) khamar dan berjudi itu, dan menghalangi kamu dari mengingat Allah dan sembahyang; maka berhentilah kamu (dari mengerjakan pekerjaan itu).

    ini macam jadinya hidup tak peduli quran
    dah tua pun jahil bab ugama lagi

    jauhi puak mattoyo


    ReplyDelete
  4. Pas..Parti Ana Sial

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1