Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

27 November 2020

Kekallah Sampai Bila-Bila

Bhai/DeeDee semua...

Nak tunjukkan gentleman konon... tapi ini semua bangang... ader peluang untuk berbuat sesuatu.. tapi tak nak buat... Alasan paling haprak aderlah konon hormat kepada YDP Agong ... Dei... YDP Agong pon tahu setakat mana kuasa dier dalam Perlembagaan... Tak semestinya kita tak ikut nasihat YDP Agong dalam urusan berparlimen itu dah kira derhaka...

Kalu semua jadi camtue... baik tak payah ader Parlimen.. baik tak payah ader Ahli Parlimen... baik tak payah ader wakil rakyat ... baik pakai sistem Beraja Mutlak...

Adoilah...

Aper-aper pon... sebagai pengundi... gua berpandangan... puak PH nih biarlah kekal jadi Pembangkang selamanya... sebab bodoh sangat....  itu ja.... sembang strategi la konon.... macam la masa tengah ader kuasa dulu ahli Parlimen PH rajin sangat hadir masa proses pengundian di Parlimen.... banyak wei yang kerap ponteng... LGE pon pernah ponteng... ramai lagi yang rajin ponteng...

Lagi konon nak buat masa pengundian peringkat jawatankuasa.... hahahaha... ini semua sembang la tuan-puan... sembang yang babi pon boleh terbang.... Hahaha

So... kekallah sampai bila-bila jadi pembangkang.... hahahaha


 Kalu nak jaga kepentingan rakyat... kekal lar jadi pembangkang... senang sikit...




4 comments:

  1. Tahniah lah ye... Semua bangkang ye.. Utk rakyat bangkang juga

    ReplyDelete
  2. dia bua A ke B ke org tetap marah...tu jew point nyer....kalau dia bangkang,PN akan blagu kata anwar tolak nasihat agong...then akan kate dia x pk rakyat sbb tuntutan umno nak kwsp n motarium dah di ikut...kalau undi xpa blok umno,sia2 jew la...😅

    ReplyDelete
  3. tak ramai jati pejuang keadilan
    yang ramai cari peluang
    biar dipangge pengkhianat pun tak kiasah
    janji mewah

    sontoloyo sana sini

    ReplyDelete
  4. Selepas dimalukan Sidang Bajet 2021 Wawasan 2020 gagal kerana Najib, kata Mahathir.

    Dr Mahathir akui sejak diperkenalkan pada 1991, banyak pembangunan dicapai hasil wawasan itu namun tidak mencapai tahap sebuah negara maju. -Facebook Tun

    Seperti biasa acara wajib Tun selepas dimalukan Sidang Bajet 2021, 'Itu bukan salah saya, itu salah Najib'.

    Datuk Seri Najib Tun Razak menggunakan isu pengeluaran RM10,000 dari Akaun 1 KWSP sebagai syarat untuk sokongan Barisan Nasional terhadap Belanjawan 2021, DAP dan PKR secara langsung membantu julang nama Najib di kaca mata umum. Ini memandangkan kerajaan Mahyuddin akhirnya “melutut depan Najib” sidang bajet 2021.

    Hari ini katanya, "Jika Najib menjalankan tugas dengan baik dalam membangunkan negara dan menjaga kesejahteraan rakyat, PH tidak mungkin memenangi pilihan raya umum ke-14".

    Wawasan 2020 tidak dapat dicapai disebabkan Najib Razak kata Tun Mahathir sambil mengentel telor labohnya. Acara wajib seorang yang kunun nya suci bersih adalah dengan menyalahkan kesalahanya pada orang lain.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1