Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

02 December 2020

Tong Kosong @ Meriam Karbaid

Bhai/DeeDee semua...

Untuk beberapa hari nih... kita berada dalam mode gelak... bukan sebab ada rancangan Maharaja Lawak Mega (MLM) atau apa-apa rancangan hiburan... tapi kita berhibur dengan lawak-lawak yang ditayangkan secara lansung dari Dewan Rakyat di Parlimen...

Kelakar memang tak boleh dipisahkan dengan Dewan Rakyat kita ni... Sudah la bersidang dalam keadaan perangai sekor-sekor macam binatang di Zoo Negara (terutamanya perangai bangang yang kerap ditunjukkan oleh sekor Ahli Parlimen dari Pasir Salak)....

Tapi satu hal lar...

Ini yang paling menarik aderlah lelucon yang dibawak oleh Anwar Ibrahim.... Hahahaha


Dulu ... kini ... dan selamanya dier nih buat lawak ja.... 22 tahun lebih buat lawak.. ... tak abis-abis lagi modal lawaknya.... Hahahaha .... Patut dier nih kita nobatkan sebagai Pelawak Ulung.... Hahaha

Kesian.... Tetap Bakal PM ... PM = Pelawak Malaysia


2 comments:

  1. Dan tiadalah kehidupan dunia ini, selain dari main-main dan senda gurau belaka. Dan sungguh kampung akhirat itu lebih baik bagi orang-orang yang bertakwa. Maka tidakkah kamu memahaminya?

    ala dunya memang tempat lawak pung

    apa kurangnya kita hari hari janji

    Sesungguhnya solat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah,
    Tuhan semesta alam

    betoika kita ikut janji kita tu setiap hari
    lawak lawak

    1 hari 24jam solat 1jam
    23jam lagi kita buat apa
    adakah kita termasuk dalam golongan ynag Allah katakan ini

    Adapun orang yang melampaui batas,
    dan lebih mengutamakan kehidupan dunia,
    maka sesungguhnya nerakalah tempat tinggal (nya).

    kalau kita termasuk memang kampretlah kita
    awas

    ReplyDelete
  2. Kalu kita tak leh jd PM, biorlah kita tinggalkan legasi sebagai pembangkang yg hebat. Jadi PM yg baik pun tidak, jadi pembangkang yg berkaliber pun tidak. Habih jd apa?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1