Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 December 2020

Mesti Hidu Gam Cap Senapang Ni...

Bhai/DeeDee semua...

Orang cakap... kalu dah selalu hidu gam ... mesti otak ader sewel sikit... sebab ader campuran kimia dalam wap gam yang dihidu tue...

Jadi jangan la hidu gam dari zaman kecik sampailah ke besar gajah... tambah-tambah gam cap senapang ... atau gam cap Dunlop .... Hahaha... tu yang wayar tue... sampaikan nak letak nama mini stadium pun letak nama terbalik... Ffira Mikah... Konon campuran bahasa Greek, Sepanyol dan Arab...

Hahaha... giler betul lar...

Dier ingat semua orang hidu gam macam dier ka??? Hahaha... pening aaa... payah aaa kalu sampai dah tua kesan hidu gam tu tak hilang.... Huhuhu... Naya...



4 comments:

  1. pegawai daerah orang Bersatu lah ni..

    bodoh macam atok dia

    ReplyDelete
  2. Awat bahasa Melayu dah kehabisan nama ka?

    ReplyDelete
  3. Sama bangangnya dgn MB Kedah Sanusi.. kesian org Kedah..

    ReplyDelete
  4. Kalau IQ tinggi boleh jumpa hakim ariff kat stadium tu tapi kalau lembam campur lembap ke laut lar

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1