Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

12 December 2020

Alangkan Firaun Pun Tak Berani

Bhai/DeeDee semua...

Firaun yang mengaku Tuhan pun tak mengalihkan Sungai Nil walaupun dia berupaya melakukannya. 

Dan ada sebab Allah Taala takdirkan aliran Sungai Nil.

Takkanlah MB Kedah nak campak surat kedalam Sungai Kedah untuk bagi warning kepada Sungai Kedah sepertimana Khalifar Umar Al Khattab campak surat kedalam Sungai Nil sebab bagi warning kat Sungai Nil?.

Umar memang layak jadi Khalifah Islamiyyah, Sanusi (MB Kedah) nih layak ke jadi MB Kedah?



3 comments:

  1. Billion dgn trillion pong x reti...sungai pun boleh alih saliran mintak 50 juta ...berapa hari dia dah jadi MB Kedah...parti ni biasala org lain buat taik org lain yg jenuh nak betulkan... contoh Taki kata x nak sertai kerajaan umno Perak last last tok Ketua jenuh tulis surat... harap parti je lama tapi x de pengalaman jadi kerajaan pusat...ruu355 kelaut, buy Mercedes first BMF, elaun backdated dari awal tahun,.. kalu bill air (tea-o) kelantan percuma boleh tahan kira...

    ReplyDelete
  2. masa piraun tak ada masaaaalh ayer ngan sapa sapa pun
    kalau ada munking juga dia sekat
    [iraun raja besar
    bolih perintah bunuh bayi lelaki bani israel

    pp cakap bnayak kalau sg tu asal dari pp
    apa pulak alasannya untuk kutip cukai

    haha ngaku tuhan tapi tak tahu mana bayi yang akan tumbangkan dia
    rakyatnya bodo di sihir sampai tak terpikir

    sebab tu iblis terkejut bila piraun kata dia tuhan
    sedangkan ibilsi yang bisa duk kat surga n bisa dialog ngan Allah

    bila adsa kuasa dan takut jatuh kerjaan dunya akan cuba buat apa
    saja untuk kekal
    takut segala macam kebejatan terbongkarrr

    dulu ada ynag bawak lari mp kat tewan
    itu jaman sapa la agaknya

    ada puak cilako nak buat gst pulak
    memang sontoloyo

    ReplyDelete
  3. Yahudi melengcongkan anak sungai yang mengalir ke tasik Galilee @ tiberia menyebabkan tasik itu kering, kamu ingat perangai penunggang agama ini baik sangat ker, perangai lebih teruk daripada yahudi la bro

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1