Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

26 December 2020

Mintak Sangat, Kan Dah Mendapat

Bhai/DeeDee semua...

Kalu tak bodoh bukanlah namanya Walaun PAS atau Macai UMNO.... kebodohan dan kebebalan memang sinonim dengan mereka... Nak buat camana... dah karat hijau dan karat biru.... Huhuhu... taksub tahap dewa jalan duta...


Hari nih 2335 kes baru berkenaan Covid-19 dah kena kat Malaysia... dan yang utama banyak kena kat Lembah Klang plak kali ni....

Untuk rekod... dah 103,900 kes kena kat Malaysia nih... belum lagi cukup 300,000 seperti yang walaun PAS nih mintak.... ader lagi dekat 200 ribu... Dah mintak sangat.... hadap jer la.... kan dah mendapat...

Hadan Huker..


2 comments:

  1. Kate omputih. Hidup kita ni mcm bomerang, lagi kuat kita baling, lagi cepat dia dtg balik.

    ReplyDelete
  2. Syukurlah Tuhan makbul doa walaun dan walauntit. Kita putaq lagi Halim. Wang besaq.. wang kapiaq.. bangkai besaq..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1