Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 December 2020

Kerja Kosong Untuk Walaun

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... Isu Halal yang kecoh baru nih bukanlah sebab tak cukup kakitangan.... Tapi sebab kakitangan yang ader... terutama yang berpangkat besar... melakukan rasuah... rasuah duit, rasuah seks, rasuah harta benda....

Itulah isu sebenarnya...

Bukan sebab tak cukup kakitangan.... Kita selama ini memang tahu kakitangan penguatkuasaan halal memang tak cukup... memang tak ramai.... sebab itu proses pemantauan susah nak dilakukan... terpaksa harap kat maklumat awam jer...

Ini memang kita faham...

Tapi... kalu la ader ramai kakitangan penguatkuasaan halal sekalipun... kalu yang paling berkuasa... yang kat atas-atas... yang pangkat besar buat rasuah... tak guna lah jugak... serupa tak guna... Tambah lagi yang buat rasuah tue semuanya Melayu yang mengaku Islam.... Hahaha... Lagilah macam haramjadah...

Huhuhu...

Nampak sangat la cadangan nih saja nak bagi peluang kerja kosong buat walaun.... hahahaha



1 comment:

  1. Jejak kartel Adil Rahman sampai Malaysia. Dapat kartel kita putaq Halim... Wang kapiaq.. wang besaq..

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1