Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 December 2020

Buat Naya Ke Abdul Hadi Awang Je la

Bhai/DeeDee semua...

Hari ni ader sesi pengundian Bajet 2021 di Parlimen bagi bacaan kali ketiga. Dan ini dikira sesi pengundian terakhir sama ada Bajet 2021 ini diluluskan atau tidak.... Kira penting gak sesi pengundian hari ini.... Mana taknyer... kalu kurang 1 undi pon boleh kalah.... jadi kena pastikan semua orang hadir dan bersedia untuk mengundi...

Jadi Muhyiddin Yasin takder pilihan... dier kena pastikan semua MP yang sokong dier hadir hari nih.... tak boleh ader yang ngelat takmo hadir...

Tapi... pada masa yang sama... hari ini juga Sultan Perak Darul Ridzuan (Raja Nazrin Shah) telah mengarahkan Abdul Hadi Awang selaku Presiden PAS menghadap baginda di Istana Kinta Ipoh....

Nampak sangat la arahan suruh menghadap kat Istani nih semacam buat naya ke Abdul Hadi Awang je la.... sebab... macam mana  Abdul Hadi Awang nak berada di dua tempat serentak.. yang lokasinya lebih 200km ...

Kalu tak pergi sidang Parlimen sebab nak menghadap YM Sultan Perak... Muhyiddin Yasin akan kekurangan undi yang boleh menyebabkan kekalahan berlaku pada sesi pengundian Bajet 2021... tapi kalu pergi (hadir) Sidang Parlimen.... maka Abdul Hadi Awang dilihat telah menderhaka pada titah Sultan...

Tak ker naya... huhuhu



1 comment:

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1