Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 December 2020

Kalah Ke? Kata Itu Hari Strong, Formidable And Convincing?

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... Kalah ke masa pengundian Bajet 2021 tadi? Kalah ke?? Kata itu hari Strong, Formidable And Convincing??? Hahaha.... Macam mana tak kalah... patut sekat dan lawan masa yang mula-mula pengundian peringkat dasar Bajet 2021... tapi sebab bodoh.... memang kena la...

Masa tue.. UMNO pon cuak gak ingatkan memang betul Anwar Ibrahim ader cukup nombor... Masa tue kira memang masing-masing tak dapat baca kekuatan musuh... Masa tue memang momentum tu ader... tapi biler dah kantoi takmo buat masa tue... terus hilang momentum... Bagi alasan bodoh konon takmo menderhaka kepada YDP Agong.... Wei... YDP Agong cuma bagi nasihat ja... sebagai Ahli Parlimen kita boleh jer takmo ikut nasihat tue... sebab Perlembagaan Negara lagi tinggi dari YDP Agong... boleh je abaikan nasihat tu jika ianya bercanggah dengan kepentingan rakyat secara besar....

Bayangkan lar.... dah mencanak tinggi momentum masa tue... dah dekat nak inzal.... tapi pasai lemau sangat planning strategi bodoh... terus jadi erectile dysfunction (ED) .... terus lemah... dan biler dah lemah... aper lagi.... pakat kena pijak jer la.... padan muka la pasai bodoh sangat...

Hahaha.... ramai orang macam tak percaya yang Anwar Ibrahim tu bodoh sangat... tapi yer la... strategi sudah pun diketahui banyak flaws.... pastue konon nak serang masa peringkat jawatankuasa.... last-last lemau... pasai semua orang dah boleh baca strategi bodo dier... dan orang dah tau yang dier sudah hilang kekuatan... hilang reputasi...

Skrang ni... nak tengok aderkah Anwar Ibrahim nak buat permintaan maaf secara umum atas kesilapan yang dier telah buat dan atas strategi bangang yang dier dah buat.... hahahaha ... Mimpi la Anwar Ibrahim nak mintak maaf.... Mimpi la...

Sayonara la sampai bila-bila kekal bakal...

PRU15 ... PH akan babai... hahahaha







3 comments:

  1. Kehkehkeh gua sudah bilang xde apa yg gempaq akan berlaku. Politik Mesia memang mcm tu. Meleleh je.. tak ada pancut punya. Lebih baik lah korang tolong bini lipat kain lg bagus.

    ReplyDelete
  2. Kata org bodo lu cerdik ke kalu membebel 10-20 baris ni kelaut la bro... kalu takut ribut n badai Jgn berumah ditepi pantai.. po key ma Thai lu lah..

    ReplyDelete
  3. Tunggu pru15.. Itu baru mandat rakyat.. Pru15 tak ada perkhianat lagi... Tunggu

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1