Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

14 December 2020

Pengundian Bajet 2021 Kali Ketiga Esok, Beranikah Nak Tolak?

Bhai/DeeDee semua...

Pertamanya.... sembang PH nak suruh semua MP yang menyokongnya supaya tolak pembentangan kali ketiga Bajet 2021 esok sebenarnya adalah satu yang kelakar.... Sebab pastinya akan ader MP yang taknak ikut...

Tambah lagi Anwar Ibrahim telah membuktikan yang dia memang takder nombor... tak seperti yang dier canang-canangkan sebelum nih...

Dan takder sekor pun MP UMNO yang akan sokong nak tolak bajet nih... tambah lagi PN dah cucuk isu KWSP dalam pembentangan Bajet 2021...

Keduanya.... dulu masa pembentangan dan pengundian kali pertama Bajet 2021 nih... PH katanya takmo nak derhaka kepada YDP Agong.... takkan la kali nih berani dan ader telor nak derhaka? Hahaha... sembang jer lebih lar...

Tambah lagi ramai MP PH yang jenis takder telor dan penakut.... jenis jaga tembolok sendiri jer.... So... takkan adernyer nak tolak....

Ketiganya... Mahathir Mohamed pasti akan gagalkan aper sajer plan Anwar Ibrahim... tambah lagi memang dari dulu lagi gua dah kata... Mahathir Mohamed memang taknak Anwar Ibrahim jadi PM... walaupun Muhyiddin Yasin tu kayu dan lemau.... kalu itulah pilihan yang ader.. Mahathir Mohamed tetap akan suka, sokong dan bantu....

Ader paham ka??


Masa peringkat jawatankuasa pon tak melawan... lagi mau sembang kari.


3 comments:

  1. Atok dah cemas terdesak dan kelam kabut dan menyusun strategi cuba menghalang Anwar dari menjatuhkan kerajaan PN proksi Tun@ Mahyuddin

    Atok dah "expired", dia tidak punya sokongan yg cukup utk jadi PM, diratib2kan KUNUNnya DSAI tidak punya "numbers" sebaliknya "doa" itu sedang berbalik kpd diri dia.

    Atok hanya ada 4 ketol telo bergoyang dari MP parti haram. Warisan boleh supply sekitar 8 ketol telo MP? Berap ketol saja telo yang ada!? Di ratibnya ini salah najib.. najib dan najib..!!

    Siapa di kalangan MP yg sokong Ku Li?? JIKA dalam UMNO pun dia kalah bertanding jawatan Presiden itu petanda UMNO sendiri tolak Ku Li yg dah "expired"

    Sentimen rakyat di dolukan seperti biasa " Atok dan KuLi dah tak kisah tak bagi gajinpun tak apa apa yang kerajaan bagi dah cukup", kata Atok. Yang ayat power atok ini yang walaun tak tahan miang badan terkinja kinja.

    ReplyDelete
  2. Anowar dan DAPigs yg bacul mana ada telorrrr

    ReplyDelete
  3. Takde apa yg gempaq akan berlaku. Sumernya status quo. Muidin PM, Madey bekas PM2X, Anwar XPernah jd PM, Zahid XMenjadi PM, Najib XKanMasuk penjara, Hadi XKan jd PM, KuLi XMerasa jd PM. Rakyat Ternganga. MesiaXBoleh.

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1