Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

07 December 2020

Saya Ada Nombor

Bhai/DeeDee semua...

Ini memang sembang kari... "Saya Ada Nombor" .... Hahahahaha



3 comments:

  1. Gua rasa kalu letak jawatan sekarang adalah sikit baki respek dan rasa sedih rakyat. Tapi kalu tunggu lagi, bila letak jawatan nanti dorang buat dek je, hepi lagi takde perasaan sedih lansung.

    ReplyDelete
  2. Tak mustahil pada suatu masa dia memang ada nombor. Tapi musuh pun tak akan berdiam saja. Mrk ada duit dan kuasa. Jadi segala mcm jual beli dan ugut paksa boleh berlaku dan nombor boleh berubah. Apa yg lu kalut sangat? Klu tak buat apa2 pun lu heboh juga kan? Tengok skrg di perak pun mcm2 nego sdg berlaku. Bagi aku, yg paling penting jangan biar Atok kembali berkuasa.

    ReplyDelete
  3. pru 15 lebih baik untuk dapt nombot baru
    as pun tak takut buat pru musim kobid
    lagi mau banyak cakap pusing sana sini

    puak puak bejat ni terus bejat

    konan terlepas hari ni kes rasuah
    lepas tanpa bebas lama lama terlepas

    Dan diletakkanlah kitab, lalu kamu akan melihat orang-orang yang bersalah ketakutan terhadap apa yang (tertulis) di dalamnya, dan mereka berkata: Aduhai celaka kami, kitab apakah ini yang tidak meninggalkan yang kecil dan tidak (pula) yang besar, melainkan ia mencatat semuanya; dan mereka dapati apa yang telah mereka kerjakan ada (tertulis).
    Dan Tuhanmu tidak menganiaya seorang jua pun"

    kat dunya bolih lah cari peguam sana sini
    nak lepas diri

    kalau puak depa mula cerita tak cukup bukti
    kerajaan dunya tak takut Allah
    sana sini situ haru biru


    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1