Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

06 November 2020

Kalau PH Masih Bodoh

Bhai/DeeDee semua...

Satu part yang memang terpaksa PH telan adalah kebodohan PH itu sendiri... Contohnya hari ini... tetiba ader aturan konon hanya 80 orang jer boleh ada dalam dewan semasa sesi Sidang Parlimen pada satu-satu masa.... Aturan nih dah salah... memang boleh dicabar... sebab dalam Parlimen dah siap pasang barrier plastik untuk asingkan Ahli Parlimen.. takkan takut sangat dengan Covid sampai hadkan orang pulak

Nampak sangat lar PH bodoh kalu membenarkan perkara ini berlaku... Nampak sangat la PH memang bodoh kalu tak nak cabar aturan ni..

Masa ader kuasa dulu pun PH bodoh... melambat-lambatkan urusan mendakwa semua jerung-jerung di Mahkamah.... padan muka la PH dikalahkan dengan Azmin...

Kalu PH betul-betul pandai... masa tengah ader kuasa itu hari ... semua lahanat nih didakwa serentak di Mahkamah... dibicarakan... bukan kita tak cukup Hakim dan Mahkamah... boleh ajer PH lantik pendakwaraya tambahan.... Kalu semua lahanat nih terpaksa layan ke Mahkamah secara serentak... takder masa depa nak pikir pasai benda lain...

Patut Azmin tu pon didakwa dan dibicarakan... persoalan betul atau tidak dier diliwat dalam video Haziq itu kita biar Mahkamah tentukan... bukan Polis.... biar Azmin sendiri defend diri dier...

Ini tidak... PH memang bodoh.... Hahahaha,... padan muka la...

Nih yang hari ni... hari pembentangan bajet 2021... kalu PH membenarkan tindakan ubah bilangan anggota Parlimen dalam sesi dewan... makanya... memang PH bodoh... dan kekal bodoh selamanya... Nak sangan gentleman.... Macam la Pengadil tu nak ikut sangat undang-undang.... Macam la YDP Agong hadap sangat ngan PH.... Sedar diri la YDP Agong memang tak suka PH... itu ja nak khabor...

Nak kata macam mana.... PH memang bodoh....

2 comments:

  1. Super bodoh.. bertingkat tingkat

    ReplyDelete
  2. polutik cari makan bukan untuk urus negara sangat
    ada kuasa tak tau nak jaga ugama n bnagsa
    semua pati sama saja setakat ni

    Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah,
    Tuhan semesta alam

    sia sia janji ngan Allah dalam solat

    Sesungguhnya salat itu mencegah dari (perbuatan-perbuatan) keji dan mungkar. Dan sesungguhnya mengingat Allah (salat) adalah lebih besar (keutamaannya dari ibadah-ibadah yang lain).
    Dan Allah mengetahui apa yang kamu kerjakan.

    Setelah itu Rasulullah SAW berdiri dan berkhutbah, “Wahai manusia sesungguhnya yang membinasakan orang-orang sebelum kamu adalah, apabila seorang bangsawan mencuri, mereka biarkan.
    Akan tetapi apabila seorang yang lemah mencuri, mereka jalankan hukuman kepadanya.
    Demi Dzat yang Muhammad berada dalam genggaman-Nya.
    Kalau seandainya Fatimah binti Muhammad mencuri. Niscaya aku akan memotong tangannya.”

    kalau cerita bab Nabi oi bukan main semanagt
    tapi tak mau ikut akhlaq Nabi dalam bab urus negara

    tetap ingkar

    Allah suruh tutup aurat lawan takut kuman mau pulak tutup muka
    kuman tu pun Allah jadikan

    banyak yang haprak

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1