Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

18 April 2021

Kalau Fitnah Saman Lah Asia Sentinel...

Bhai/DeeDee semua..

Dua hari sudah viral citer dari Asia Sentinel berkenaan cerita YDP Agong telah mendapatkan sendiri bekalan vaksin Covid-19 keluaran Sinopharm sebanyak 2000 unit untuk keluarganya dan rakan rapatnya... Katanya ianya bekalan dari UAE....

Sama ada ianya benar atau tidak kita tatau... Tapi biasanya la... kalu wartawan dari luar negara nih macam dari Asia Sentinel nih... depa mesti berjaga-jaga kalu nak terbitkan berita... sebab nak elakkan disaman dengan mudah...

Jadi....

Dalam isu ini.... YDP Agong sebenarnya berhadapan secara terus dengan media asing... dan kalu pihak YDP Agong dan Kerajaan Malaysia tak amik tindakan tegas... maka nampak sangat lah ianya benar... ianya bukan fake news...

Sebab bukan setakat amaran lisan atau bertulis sahaja.... tapi Kerajaan Malaysia dan institusi Istana Negara wajar membuat saman terhadap Asia Sentinel nih... bukan setakat ugut-ugut dan amaran biasa jer... patut kena saman dan tindakan pengusiran jika mereka ader pejabat di Malaysia.

Rakyat sedang memerhatikan jer.... dan rakyat tahu apa sebenarnya yang berlaku... bangkai gajah mana boleh ditutup dengan daun pisang...

Kita mau tengok... Takkan nak tunggu Selasa yang tahunnya tak tahu bila.... huhuhu



2 comments:

  1. Vaksin semua dah dicucuk pada tonggak keselamatan negara. Kalau nak kojol dulu tonggak2 ini lah. Kenapa ek presiden mexico umum tak mau dicucuk dengan vaksin. Kenapa ek?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1