Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

25 April 2021

Damailah Disana. KRI Nanggala 402

Bhai/DeeDee semua...

Beberapa hari nih gua cukup sedih bilamana berlakunya insiden Kapal Selam milik Republik Indonesia yang karam dan tenggelam didasar laut berhampiran Bali... pada kedalaman 850 meter dari paras laut.

53 orang anggota telah mendapat kecelakaan yang membawa maut. Moga rahmat, ehsan dan keampunan dari Allah Taala sentiasa ada bersama mereka. Aamin Ya Rabb.

Kepada Allah Taala kita berserah.

Selamat jalan saudara sebangsaku.




Senarai nama krew KRI Nanggala 402

1. Heri Oktavian – Letkol Laut (P) - Komandan KRI Nanggala-402 
2. Eko Firmanto – Mayor Laut (P) 
3. Wisnu Subiyantoro – Mayor Laut (T) 
4. Yohanes Heri – Kapten Laut (E) 
5. I Gede Kartika – Kapten Laut (P) 
6. Muhadi – Lettu Laut (P) 
7. Ady Sonata – Lettu Laut (P) 
8. Imam Adi – Lettu Laut (P) 
9. Anang Sutriatno – Lettu Laut (T) 
10. Adhi Laksmono – Letda Laut (E) 
11. Munawir – Letda Laut (P) 
12. Rhesa Tri – Letda Laut (T) 
13. Rintoni – Letda Laut (T) 
14. M Susanto – Letda Laut (P) 
15. Ruswanto – Serka Bah 
16. Yoto Eki Setiawan – Sertu Bah 
17. Ardi Ardiansyah – Sertu Ttu 
8. Achmad Faisal – Sertu Kom 
19. Willy Ridwan Santoso – Sertu Kom 
20. M Rusdiyansyah – Sertu Eko 
21. Ryan Yogie Pratama – Sertu Eki 
22. Dedi Hari Susilo – Sertu Mes 
23. Bambang Priyanto – Serda Bah 
24. Purwanto – Serda Kom 
25. Eko Prasetiyo – Serda Kom 
26. Harmanto – Serda Ttu 
27. Lutfi Anang – Serda Ttu 
28. Dwi Nugroho – Serda Atf 
29. Pandu Yudha Kusuma – Serda Ede 
30. Misnari – Serda Eta 
31. Setyo Wawan – Serda Saa 
32. Hendro Purwoto – Serda Lis 
33. Guntur Ari Prasetyo – Serda Mes 
34. Diyut Subandriyo – Serda Lis 
35. Wawan Hermanto – Serda Lis 
36. Syahwi Mapala – Serda Lis 
37. Wahyu Adiyas – Serda Lis 
38. Edi Wibowo – Serda Lis 
39. Kharisma D.B – Kopda Eta 
40. Nugroho Putranto – Kopda Tlg 
41. Khoirul Faizin – Kopda Mes 
42. Maryono – Kopda Trb 
43. Roni Effendi – Klk Eta 
44. Distriyan Andy P – KLK Eta 
45. Raditaka Margiansyah – KLS Isy 
46. Gunadi Fajar R – KLS Isy 
47. Denny Richi Sambudi – KLS Nav 
48. Muh Faqihudin Munir – KLS Mes 
49. Edy Siswanto – KLS Nav Non ABK 
50. Harry Setyawan – Kolonel Laut (P) – Dansatsel 
51. Irfan Suri – Letkol Laut (E) 
52. Whilly – Mayor Laut (E) 
53. Suheri – PNS


#prayfornanggala402

No comments:

Post a Comment

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1