Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

09 April 2021

Kalaulah Semuanya Boleh Selesai Dengan Bersumpah

Bhai/DeeDee semua...

Kalaulah semuanya boleh selesai dengan bersumpah... pastinya tiada proses perbicaraan.... pastinya tidak perlu ader Mahkamah... pastinya tidak perlu ader pembuktian fakta, alibi dan sebagainya.. Mudah kerja kan... tak perlu ader Hakim, Peguam, Pendakwaraya... semua boleh selesai...

Hahaha...

Kadang-kadang biler gua pikir benda nih... dah rasa macam lawak ja.... sikit-sikit angkat sumpah... sikit-sikit ja sumpah lahanat... sikit-sikit ja cakap nak bersumpah junjung Al Quran...

Deyy... itu bukan caranya la...  Islam pon tak ajar tue untuk semua benda...




3 comments:

  1. We kelantanese we are different.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Clean water bila mau dapat. Or kelantanese prefer murky 'teh tarik' drinking water

      Delete
  2. Hebat abah kau pecah belahkan UMNO. Puppet abah kau yg main puppet OT96 hahahhaaa
    bhai selagi OT96 tak mati selagi tu laa DSAI akan ditentang naik PM

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1