Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

15 April 2021

Kes Viral Semalam

Bhai/DeeDee semua... 

Semalam viral kes majikan belasah dan ugut dengan senjata api kepada dua orang pengawal peribadinya (mangsa) yang berumur 26 tahun dan 43 tahun

Diberitakan suspek telah ditahan dan sedang disiasat berhubung satu laporan Polis yang dibuat oleh mangsa (pengawal peribadi)

Menarik sekali kalu kita tengok isu penggunaan senjata api oleh pengawal peribadi (mangsa) ini. Kerana berdasarkan gambar, gua tak percaya pengawal peribadi (mangsa) ini mempunyai lesen dan permit (CnU) pemilikan senjata api.

Dan gua berpandangan senjata api jenis pistol ini juga berkemungkinan besar tidak berdaftar.

Jika benar apa yang gua sangka, bukan sahaja suspek yang sangkut tapi mangsa pun akan sangkut sama... Kalu kena “picit” lebih lagi nih... ramai yang boleh kena kutip...

Itu kalu takder yang kawtim tepi la.... Hahahaha

Kalu ader ... what do you expect lar???



3 comments:

  1. ada satu kes ni mamat cina ni kenal pegawai tinggi lantikan Tun samada kena tangkap dan didakwa atau lesap lagi...!

    klu lesap nak simpan lagi ke..


    tunggu wayang kerala on ke tak on..

    ReplyDelete
  2. Semalam, pihak polis menahan empat individu, yang disyaki terlibat memukul dua pengawal peribadi dengan rotan kerana berpuasa.

    dalam negara umat islam tebesar pun ada lagi kapir berani
    larang orang islam puasa
    ini dah lebih

    jangan biar depa naik tocang
    mahidin kata nak jaga islam

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1