Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

12 January 2022

Intimidasi Dari PDRM

Bhai/DeeDee semua...

Satu benda yang sepatutnya membezakan Malaysia dengan negara lain adalah betapa telusnya kita dalam menguruskan dan mentadbir negara berpandukan kepada Islam sebagai tunjak utama Malaysia. Patutnya sebagai sebuah negara yang menjulang syiar Islam, Malaysia wajar menjadi contoh...

Tapi...

Nampaknya Malaysia sudah menjadi lebih Apartheid dari Afrika Selatan, lebih rasis dari Amerika Syarikat dan China, lebih Zionis dari Israel... malah lebih jumud dari Arab Saudi dan Brunei.

Adoilah..

Dengan adanya intimidasi dari PDRM nih... gua tak nampak ader kebaikan darinya... bilamana ahli Parlimen pun boleh dikacau ganggu atas pos kritiknya bagi pentadbiran Kerajaan Malaysia... Bayangkan... level Ahli Parlimen pon boleh kena... takkan orang biasa macam lu dan gua takkan kena...

Payah la dapat pentadbir negara yang berhati tisu... tak kisah la dilevel mana diorang berada... langsung tak boleh ditegur dan dinasihati atau dikritik...




1 comment:

  1. Mahacai walaun Tun Jessy Gaygay Kesemua ini wajib disiasat. AMIN

    Azam Baki merupakan Ketua Pesuruhjaya agensi kerajaan (SPRM), siasatan dalaman SPRM atau siasatan agensi kerajaan lain seperti Polis Diraja Malaysia (PDRM) tidak memadai. AMIN

    Bekas Gabenor Bank Negara Zety juga agensi kerajaan juga. AMIN

    Sebaliknya, Azam Baki perlu ‘direhatkan’ daripada tugasnya sebagai Ketua Pesuruhjaya SPRM dan disiasat oleh badan bebas yang tidak berkait dengan kerajaan. AMIN

    Samada secara langsung atau tidak langsung Zety dan Amin perlu disiasat. AMIN

    Amin dng saham 300 ribu terbongkar bulan ini Jan 2022 walaun Tun dan Apek Tokong Sohai terkinja minta siasat. AMIN

    Zety dan keturunan penyamun curi RM700 juta duit rakyat dannkes AMLA dah masuk 3 tahun PDRM masih tak siasat lagi.


    Jangan nak jadi pukimak sangat lah.!!

    KHALAS


    kah kah kah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1