Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

29 January 2022

Talkin Buat Muafakat Nasional

Bhai/DeeDee semua..

Rasanya dah tak perlu nak ulas lebih lanjut... PAS memang peel dier gedebe tak tentu arah... bukan sekali PAS berperangai perasan abang besar... Tapi kali ini PAS sendiri yang membunuh dirinya sendiri... sombongnya PAS sampaikan mereka rasa mereka boleh bunuh UMNO begitu jer... Hahaha...

UMNO pon satu bodoh... dah tau PAS perangai macam lahanat... lagi mau bekerjasama... Macam la UMNO tak pernah dikapirkan oleh PAS...  huhuhu

Macam la orang selalu kata... PAS nih jahanam sebab mulut celupar Abdul Hadi Awang...

Hahahaha... padan muka la Muafakat Nasional... Hahaha



4 comments:

  1. Kalu lu ada tolo kasy publish annoy komeng la...

    ReplyDelete
  2. setuju dgn blogger..cuma nak tambah sikit. boleh kut no...tertubuhnya MN ( kerjasama pas umno ) sebenrnya adalah satu rahmat kpd umat melayu islam. setelah betpuluh2 tahun berkelahi, hingga akhirnya ketuanan melayu islam tumbang pd pru14, barulah pas rasa bersalah bermusuh dgn umno ( ini diakui sendiri oleh hj hadi semasa ucapan himpunan menentang icerd )..alhamdulillah,,dgn MN, org melayu pas dan umno kembali berkasih sayang seperti mana yg dituntut ugama. TETAPI, perkara ini mengundang kegusaran dan kebimbangan PH, terutama cina2 mca,gerakan dan dap...apa tidaknya,jika MN tidak dihancurkan,maka pru15 adalah kubur kpd PH. Jadi,,bgmna caranya..? ya,,kerajaan ph sengaja dijatuhkan oleh lakonan mahathir,,supaya kerajaan baru dibentuk diantara umno,pas,ppbm,pkr azmin dan gprs. syarat yg umno terpaksa terima ialah ppbm jadi PM. Ini kerana, tsmy akan hancurkan MN dgn mengumpan pas dgn jwtn menteri dll, bila terhutng budi,,pas akan jadi seperti lembu yg dicucuk hidung...PN ditubuh dan pas dijemput. MAKA BERMULALAH POLITIK LAHANAT PAS YG BLOGGER SEBUT DI ATAS TU. Banyak org di luar sana mencela umno kerana "membuang" pas,,sebenrnya pas yg mengkgianati umno dan MN.

    ReplyDelete
  3. bila berkata tentang amanah( bukan amanah tu tak pakai langsung), boleh diketegarikan kepada tiga:
    i) amanah pada perbuatan
    ii) amanah pada percakapan
    iii) amanah pada penulisan dalam dokumentasi
    kadang2 amanah dalam percakapan tapi lain pula dalam perbuatan dan mendokumentasikan, amanah dalam mendokumentasi tapi dalam perbuatan dan percakapan lain pula halnya dan seterusnya,
    hal ini harus dipandang serius setiap masa tak sama ada dalam kegemilangan dan dalam keruntuhan, prinsip ini akan menjadi kenangan dan rujukan di masa depan

    ReplyDelete
  4. Selagi hadi ketuai Pas, selama tu lah Pas akan kecelaruan. Hadi sendiri pun tak tau apa yg dia mau. Mula2 Amanat Hadi. Kemudian PR. Seterusnya MN. Skrg PN. Lepas ni apa agaknya. Make up your mind lobai oi.....

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1