Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

04 November 2010

Kekalahan Pakatan Rakyat Dijangka

Gua memang tak saspek yang Pakatan Rakyat akan menang dalam dua PRK nih... Galas dan Batu Sapi... memang takder chan.... Kekalahan Pakatan Rakyat dijangka... gua memang jangka...

Cuma kalu Pakatan Rakyat menang la pulak... gua tak tau la aper sentimen... nak kata calon memang kuat... err... ntah ler..

SPR dah tentu bias... berat sebelah... jadi aper peluang untuk Pakatan Rakyat berbanding Barisan Nasional..

Yang pasti... calon yang dikemukakan oleh BN tue lebih kepada calon tangkap muat... takder karisma sebagai pemimpin... Macam kat Batu Sapi tue... dah jadi macam citer hindustan la pulak.... biler Inspektor Shahab mati... bini atau anak dier ambik alih jawatan dier... hahaha...

Sejak biler plak boleh jadi camnie... itu hari masa Radzi Manan (ADUN kat Perak tue) turun jawatan... dier letak anak pompuan dier untuk jawatan tue... boleh pulak jer... kira macam buat dinasti la pulak... hahaha.... macam sial jer.... hahaha

So.... kalah ker memang ker Pakatan Rakyat... gua harap pimpinan Pakatan Rakyat banyakkan bermuhasabah... kalu menang... jangan ingke.... jangan gelojoh..

2 comments:

  1. xpyah ckp psal dinasti la der...
    anwar stu family, karpal stu family 2 ap der... ble anwar msuk jel, sape ganti..bini die kan???

    nk tlis 2 pkiaq la dlu....

    ReplyDelete
  2. bkan xbrani nk ltak nme la der... gua cume nk tgur je.. xperlu name kan der...

    gua xnk la nasihat org pun nk dpt name...

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja