Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 October 2017

Protes Roboh Kuarters Masjid, 9 Ahli PAS Ditahan

Bhai/DeeDee semua...

Pergh... sekali imbas baca artikel di Malaysiakini... gua ingat tajuknya adalah Protes Roboh Kuarters Masjid, 9 Ahli PAS Ditahan...



Tapi....

Tapi rupanya... 9 Ahli PSM yang ditahan.... huhuhu.... ciss.... gua lupa yang la ni ahli PAS dah amat kurang bersama dengan golongan mustad'afin.. dah kurang highlight isu golongan tertindas ni... semenjak Abdul Hadi Awangdah bersekongkol dengan Najib Razak nie...

Huhuhu....

Sekarang ni yang lebih kedepan bab isu golongan Mustad'afin adalah dari parti sosialis... parti yang ahli dan pimpinan PAS melabelkan sebagai parti orang kafir dan parti komunis.... Huhuhu... bab melabelkan orang lain dan menghukum ikut kepala lutut memang dah jadi trademark PAS dah la nie...

Huhuhu.... dah jauh tersesatnya PAS la ni... semenjak Abdul Hadi Awang jadi kepala besar... Mursyidul Am pun dah tak ketahuan punca dan... huhuhu... 

Itu lagi PAS sembang tahap tinggi konon dierlah Parti Suci Tanpa Debu.... huhuhu... sebijik macam tajuk lagu Saleem Iklim... oh yer... sama kampung.. Al Marangi...

Hahahaha... adoyailah...

10 comments:

  1. Masa jadi pengkhianat Pakatan Rakyat dulu, Hadi Awang ini yang sibuk tibai calon PKR Dr Nasir sebagai sosialis dan komunis.

    Sekarang Umno sampai dijemput ke Kongress Parti Komunis China... Hadi Awang sampai sudah tak jentik langsung? Pelik bin ajaib.

    ReplyDelete
  2. Nak buat mcm mana krn walaun anggap hj hadi maksum. Berdosa klu kritik hadi

    ReplyDelete
  3. Pas sebenar dh berkubur..mo1 semakin tersenyum dgn fatwa money is king nya. Iman taik kucing murah sj harganya.

    Takbir takbir bkn blh mengenyangkn pemimpin pas pun

    ReplyDelete
  4. Ibarat anjing pakai aerban menyalak siang mlm tiba2 terjelir lidah dgn air liur meleleh menanti habuan tulang dedak. Bila dicampak maka diamlah hinggakan pencuri masuk rumah pun dibiarkan kerana terlalu nikmatnya dedak tulang yang diidamkan.

    ReplyDelete
  5. Ahli PAS mana nak sentuh isu ni sebab benda ni bawah kuasa exco perumahan yang dipegang oleh adun PAS. Azmin pun tak boleh sentuh sebab susah nak ganti si bacul yang dah duduk bawah kangkang PAS. Azmin dan balaci2 dia dari parti PAS ni bakal diterajang oleh rakyat Selangor. Tengok lah nanti! Ahli2 politik yang takdak perinsip dan talam dua muka macam Azmin dan exco2 PAS tak patut dapat jawatan apapun dalam kerajaan. PH mungkin rugi sikit je kalau Azmin ni nanti ditolak oleh pengundi dalam dun dan parlimen. Mendapat kerugian sedikit sekarang adalah lebih elok dari mendapat musibah yang besar jika Azmin masih lagi kekal sebagai adun dan MB. kasi tendang sama pengkhianat PH ni! jangan bagi muka dan jangan berlembut lagi dengan apologis PAS ni.

    Nick.
    Cape Tiger.

    ReplyDelete
  6. Perubahan ENERGY yg cantik lg positif sedang berlaku demi mengubah DARK-energy yg dah mula berlalu pergi..

    Yg GELAP dan KORUP pasti gelisah takleh tidur malam krn CAHAYA yg terang sedang dan sentiasa menyuloh mereka setiap masa menuju kekuburan masing2..

    CAHAYA yg terang bukan shj dtg nya dari maklumat2 data AUDIT yg tepat lg terperinci dgn sgl skandal yg mrk telah lakukan, ttp juga juga CAHAYA "alam" telah pun datang dgn signal2 PETIR RIBUT KEBAKARAN demi KEBAKARAN dan BANJIR utk menghapuskan yg KORUP yg maseh sdondon "addicted" ddlm KEGELAPAN..

    Raikanlah CAHAYA harapan baru yg pasti berlaku, dan ENERGY yg positif ini wajib kita raikan bersama2 demi bumi yg indah ini segar ceria serta bersinar kembali hi hi hi..

    ReplyDelete
  7. Puak puak penjilat DAPIGS pi mana pulak? Sibuk pertahan pesta beer dari pertahan kan hak rakyat yg tertindas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila pas nak desak najib tutup kilang arak? Pahala lg besar wo..

      Delete
  8. Kah Kah Kah..... Puak2 penjilat DAP sdg sibuk cari makan dgn jual alat2 seks kot...... Kalau tak caya tanya admin, sisi bukit dan rakan2 sbb dok pertahan pesta arak krn lepas minum arak nafsu naik depa akan beli alat2 ni utk pesta seks pulak. Tak gi tu admin?

    ReplyDelete
  9. Kah Kah Kah..... Puak2 penjilat DAP sdg sibuk cari makan dgn jual alat2 seks kot...... Kalau tak caya tanya admin, sisi bukit dan rakan2 sbb tu dok pertahan pesta arak krn lepas minum arak nafsu naik depa akan beli alat2 ni utk pesta seks pulak. Tak gi tu admin?

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja