Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

08 April 2019

Gerak Hati

Bhai/DeeDee semua...

13 dan 14 April nih gua akan berada di Gopeng.... Area Gunung Mesah Hulu .... Sebab gerak hati gua mengatakan ACAP yanh hilang tu ada dikawasan ni.,.... Gerak hati mengatakan bahawa ACAP dah turun dari kawasan bukit dan berada dikawasan landai..... kawasan yang tak berapa jauh dari penempatan kampung...

So....

Gua akan pi sana 3 orang dengan kawan.... Sekadar nak sumbangkan sesuatu dari skillset yang ada selama ni... Untuk mencari dan menjejak ACAP ...

Moga ACAP dapat ditemui.... InsyaAllah...

13 comments:

  1. (Lukman berkata): "Hai anakku, sesungguhnya jika ada (sesuatu perbuatan) seberat biji sawi, dan berada dalam batu atau di langit atau di dalam bumi, niscaya Allah akan mendatangkannya (membalasinya).
    Sesungguhnya Allah Maha Halus lagi Maha Mengetahui.

    manusia hanya mampu usaha n mengharap
    kat situ ada bomoh handai tak kan tak jumpa

    jangan kita suka belagak ngan Allah
    nanti kita jugak yang punah

    Katakanlah: "Sesungguhnya salat, ibadah, hidup dan matiku hanyalah untuk Allah, Tuhan semesta alam

    moga usaha anda ikhlas kerana Allah

    ReplyDelete
  2. akhi acap tak akan kembali ke alam manusia yang penuh tipu daya ini melainkan satu perkara...
    2. orang yang paling hampir dengan acap kena check balik... KUNCI mana yang perlu dibuka

    YANG BERJAYA TAK SEMESTI BAHAGIA
    YANG BAHAGIA PASTI KAN BERJAYA JUA

    ReplyDelete
  3. Selamat berjaya atas usaha anda, masalah terbesar mencari orang hilang yang tak terlatih masuk hutan adalah tiada jejak ditinggalkan oleh orang itu, disembunyikan hantu hanya satu mitos apapun salut atas usaha itu

    ReplyDelete
  4. Kenapa lambat sgt sampai tunggu 13/14hb?

    ReplyDelete
  5. Tahniah saudara, semoga ACAP ditemui selamat. Jika tengok peta, Gunung Mesah Hulu nie tersasar dari Gopeng Ultra Trail. Ana doakan apa saja usaha untuk ACAP dipermudahkan. Ana teringin nak bantu tapi keadaan tidak mengizinkan. Ana biasa dalam hutan sebab kampung Ana pun jauh dalam hutan.

    ReplyDelete
  6. pandai segala benda.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ana tidak pandai, cuma tahu sikit sikit sebab dulu Ana mengaji di pondok pondok di Selatan Thailand. Pondok pun jauh dalam hutan. Ada juga sahabat Ana yang tersesat. Guru Ana tak benarkan kami mencari. Guru Ana suruh kami pergi jumpa orang kampung yang biasa berurusan dengan orang itu. Minta lepaskan sahabat kami sebab kami tidak nampak alam mereka, kadang tersepak, teradung. Biasanya sahabat yang hilang akan pulang dalam masa 2-3 hari. Begitu juga di Gopeng, carilah orang kampung yang biasa berurusan dengan pihak di atas bukit tu, tak payah naik beramai ramai, lagi ramai lagi susah jadinya. Tunggu jer dibawah, nanti dihantar ke depan pintu, insha Allah.

      Delete
  7. Semoga dipermudahkan urusan ente mencari budak acap..thorbaikk

    ReplyDelete
  8. Berkata 'Ifrit dari golongan jin: "Aku akan datang kepadamu dengan membawa singgasana itu kepadamu sebelum kamu berdiri dari tempat dudukmu; sesungguhnya aku benar-benar kuat untuk membawanya lagi dapat dipercaya".

    salah satu tempat jin dalam hutan
    awas jnagan samapi dapat ditipu oleh jin

    kalau la kerajaan manusia di bagi kuasa macam Nabi Sulaiman
    lagi bnayak yang bagak

    ReplyDelete
  9. Jgn mcm2 bro... Sat lagi Acap tu org jumpa....lu pulak yg hilang huhu... Posting menipu sungguh.. .Lawak

    ReplyDelete
  10. In sha Allah, semuga Allah permudahkan segala urusan, jika bejaya alhamdulillah, jika tidak berjaya itu semua ketentuan Allah, Allah Maha Mengetahui, selamat pergi dan selamat kembali

    ReplyDelete
  11. In sha Allah, semuga Allah permudahkan segala urusan, jika bejaya alhamdulillah, jika tidak berjaya itu semua ketentuan Allah, Allah Maha Mengetahui, selamat pergi dan selamat kembali

    ReplyDelete
  12. Assalammuaalaikum, C++ tak kan tak balik balik dari Gopeng, dah 10 hari tak timbul timbul, jangan pergi cari ACAP, Acap tak jumpa nanti orang pulak kena pi cari C++

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja