Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

05 April 2019

Perangai Pelaq 9 Dewa

Bhai/DeeDee semua...

Dalam 9 Dewa yang ader.... Ader beberapa kerat yang perangai pelaq...

Satu.... Mat Budu
Dua.... Mat Lanun

Dua-dua pon bukan dari susur galur yang sah

Satu.... memandai ja lantik jadi dewa pasai dewa yang sebenar takdak anak
Dua..... dilantik oleh Mat Saleh Union Jack untuk jadi dewa

Yang jadi haru-birukan sekarang nih aderlah 2 pelaq ni la...

Itu ja nak khabor...

4 comments:

  1. orang ni pelag, orang tu pelag, semua orang pelag, hang sorang la tak pelag noooo.

    ReplyDelete
  2. Depa tau Rakyat sudah bukak mata bhai. Dewa pun nak main politik dari Kayangan. Tak ada rasa malu ke? Nasihat pada depa kena jadi Hercules beb. Separuh dewa. Tolong Rakyat lawan raksasa Rasis dan dinasour Penunggang Agama dari Malaysia.

    ReplyDelete
  3. Nak main politik sangat, sila abdicate dan daftar ahli parti kot. Baru masuk gelanggang. Jangan duduk kayangan. Hahahaha.

    ReplyDelete
  4. ok jugak ada peliaq
    kalu tidak asek angguk aja

    huru hura haru biru tambah jingga
    apa suhakam kata tak kan haru biru

    dunia setiap saat semakin dekat kiamat
    untuk dibicarakan semua manusia n jinn

    Apakah mereka mengira, bahwa Kami tidak mendengar rahasia dan bisikan-bisikan mereka? Sebenarnya (Kami mendengar), dan utusan-utusan (malaikat-malaikat) Kami selalu mencatat di sisi mereka.

    taat atau khianat

    Dia (iblis) berkata: "Terangkanlah kepadaku inikah orangnya yang Engkau muliakan atas diriku? Sesungguhnya jika Engkau memberi tangguh kepadaku sampai hari kiamat, niscaya benar-benar akan aku sesatkan keturunannya, kecuali sebahagian kecil".

    ramai ikut iblis sikit saja taat pada Allah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja