Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

30 August 2019

Mari Kita Gelakkan Berjemaah

Bhai/DeeDee semua...

Mari kita semua gelakkan Anwar Ibrahim secara berjemaah...

Pasai apa??? Pasai Mahathir Mohamed kata ader ruang dan jawatan untuk Anwar Ibrahim dalam Kabinet Malaysia....

Hahaha....

Kekallah terus jadi PM8 Tepi.....

Hahahaha

4 comments:

  1. Jangan silap paham bhai.. maksud Dr M tu dia akan melepaskan jawatannya kepada DSAI. Tak usahlah nak gelak bagaiii. Tak baik nak gelakkan orang. Solat berjamaah lebih menguntungkan.

    ReplyDelete
  2. matde kata jangan layan linas macam paria
    din sin kata ok
    macam tu la bila bos kata semau ok
    mana berani salak

    tak abeh lagi perangai lama

    ingat dapat kuasa pung besyarat
    jangan suka sangat
    mauduitka

    ReplyDelete
  3. Kenapa pula nak gelak2 ni... itu tak baik dan menganjing namanya. Masih belum ada rezki dsai nk kerja dengan TM... tak gitu ke bro....

    ReplyDelete
  4. Patutkah kita cuma bermegah dgn PM tertua di dunia? Apa hasil yg rakyat dan negara dapat? Kereta proton ke3? Kah kah kah

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja