Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

29 October 2020

Kalau Tak Ada Jawatan ...

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha... ayat kalau tak ada jawatan maka tak boleh la nak tolong rakyat tue menunjukkan yang bercakap tu adalah spesis celaka... Bangsat tahap dewa jalan duta...

Spesis bangkai...

Geram betul gua ngan spesis macam ni... memang dah lama menyampah ngan sibangang yang cakap nih... sebab mamat nih walaupun banyak buat rasuah dan salah guna kuasa... sampai la nih masih selamat lagi... babik lar...



2 comments:

  1. Spesis ternakan bersongkok ni sama je dengan spesis tadah hujan dengan kopiah. Jenis makan gaji buta pastu buat statement bodo piang ijazah beli online. Dua2 spesis ni kalau tak dak, Mesia bakal jadi negara paling maju kat nusantara ni.

    Nick.

    ReplyDelete
  2. pkmb memang perlu jawatan
    senang nak jadi kaya
    tolong rakyat tak tera mana
    merasuah yang lebih
    mara punya kes bila nak bicara

    banayk oarng politik otak hnaya pikir nak cepat kaya
    tumpang ada kuasa
    tu yang pakat berebut nak kuasa
    maxam siol puak ni

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1