Pengikut


Custom Search

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...

20 November 2020

35 Tahun Insiden Memali

Bhai/DeeDee semua...

Hahaha.... semenjak dah jadi Kerajaan Persekutuan nih... semenjak dah berkawan dengan UMNO dan MCA .... PAS dah melupakan tragedi 35 tahun dulu.... iaitu Insiden Memali...

Tahun 2019 dulu ... bukan main PAS pi buat event bagai.... tapi tahun 2020 nih... PAS buat-buat lupa.... ker memang dah lupa terus.... hahaha....

Kenapa aaa dah tak buat event.... Apa jadi ngan Insiden Memali ni... dulu bukan main bawak story Memali... mintak Kerajaan buat kertas putih... La nih semua senyap... TV pon dah tak mainkan isu Memali nih... Hahaha... Ader agenda ka... Hahaha


Mana dier perpaduan untuk keadilan bagi mangsa Memali termasuk lah anggota PDRM yang terkorban semasa insiden ni.... mana dier...

Takkan buat lupa kot....

5 comments:

  1. Puak2 lebai ni semua rakyat dah tau dah perangai depa. Semua kaki mabuk cinta duit. Suma isu2 yang depa bawak, dari RUU 355, BMF, Memali, ICERD dan Hudud, semua dengan tujuan nak cekau duit melayu2 jahil yang pendek akal lagi IQ rendah. Timbulkan isu pastu hulur tabung tin milo, nak bayar duit denda dan kompaun sebab langgar kuarantin pun mintak ahli2 bebal yang tolong bayarkan. Pastu kuar fatwa kononnya duit2 derma tu untuk Islam dan untuk jihad. Ahli2 dungu kais pagi makan pagi tapi lebai2 tadah hujan pakai kopiah ni semua buncit perut goyang kaki makan gaji buta. Elok sangat kita panggil depa ni Parti Agamawan Scammer.

    Nick.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi ada penyokong bebal yg jadi pak sanggup. Tak sedar2 dia kena scam.

      Delete
  2. Wow... Seronok Giler puak puak Munafiq ni ngutuk PAS... Patut korang bersyukur tak di malukan lagi dengan gelagat lawak Antarabangsa Mike 'Roti John' Syabu... Wakakakakakakakaka

    ReplyDelete
  3. Geng Lebai buang tiket syurga akhirat, depa syok syurga dunia.Ni geng gila duit dan dot......

    ReplyDelete
  4. duit duit duit......... ?????? iyo ko ni

    ReplyDelete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

BERSIH

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1

Panduan Mengundi

Panduan Mengundi
Hanya sesuai bagi kes satu lawan satu sahaja