Pengikut


Custom Search

IKLAN TEKS (Serendah RM0.35 Sehari)

PERINGATAN !!!

Bhai/DeeDee Sekalian.

Sila baca slow-slow dan fahamkan betul-betul artikel dan komentar gua dalam blog nih...... Tolong jangan baca skali lalu... Sebab kat sini gua banyak menulis secara indirect.... gua banyak berkias... gua banyak bermetafora... ayat gua bukan ayat skema SPM ker STPM ker... jadi tolong guna kapla... jangan membaca guna kapla lutut aaa..

Dan kalu lu bengap sangat tak paham aper yang gua citerkan... sila bertanya ... jangan main terjah sembrono jer... hahaha... karang tak pasai-pasai lu gak yang malu... hahaha .. Tolong jangan jadi bodoh... cukup la dah ramai pemimpin politik yang bodoh... lu jangan menambahkan korum... hahaha

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang.... ader paham ka???

Lagi satu... kat sini gua takder menghasut atau memfitnah serta mendajai sesiapa... jadi kalu lu orang terhasut ker, terfitnah ker, terdajai ker mender... itu masalah lu orang... hahaha... bukan masalah gua...... Hahaha... Untuk geng-geng Cawangan Khas... tak payah la buang masa baca blog gua... baik lu folo jer Anwar Ibrahim tue... hahaha... ader gak pekdah...
Get Your FREE Helium Hotspot

11 November 2021

Lain Yang Di Sokong, Lain Yang Di Perhati ...

Bhai/DeeDee semua...

Pilihanraya Negeri Melaka nih memang lawak.... Ismail Sabri tu dari UMNO ... tapi ader kes calon UMNO berlawan ngan calon BERSATU ... yang mana dua-dua adalah dari Kerajaan Persekutuan yang sedang memerintah... Hahaha

Yang lagi kesian adalah macam dalam gambar bawah nih...

Lain yang di sokong, lain yang di perhati .... Hahaha



4 comments:

  1. C++ yang paling sedih bukan lain yang disokong lain yang dilihat, yang paling sedihnya mungkin peruntukan tak cukup, "makanpun belauk kicap" nampak tak? Botol kicap pun dah kosong, kalau tak silap botol tu botol kicap Jalin...nampak gaya jenama kicap tu dapat iklan percuma.....hu..hu..hu

    ReplyDelete
  2. Bila mung doh putus...tapi mung dok dapat lupakang ex mung...

    ReplyDelete
  3. kesian mnausia yng ingkar akan perintah Allah
    rebut nak kuasa
    bila ada kuasa banyak buat dosa
    perintah Allah disanggah
    nak perintah ikut selera mansuia

    Dan mereka mendustakan (Nabi) dan mengikuti hawa nafsu mereka, sedang tiap-tiap urusan telah ada ketetapannya.

    timah tu nama orang melayu
    tak da nama lain ka jon raju boh do baru sesuai
    bagi muka lagi puak tu dah tak takut
    walau ini negara majoriti Islam
    apa dah jadi oi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Timah bijih lah ngong! Otak terlalu sempit...

      Delete

Nak komen kat sini kena ader telor skit la bhai ... Kena letak nama identiti.. Kalu guna anonymous jer... maap cakap la... gua tak layan.. sori aa...

Err... gua takder masalah nak lepaskan komen lu orang kat sini... tapi gua tak bertanggung jawab atas komen lu orang... so sendiri mau ingat lar..... ader paham ka???

Popular Posts

YouTube CipanTapirTenuk

Carta Rasuah

Carta Rasuah
Malaysia Nombor 1